Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 13:42   #11
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg skjønner godt hva Urt mener, men er enig med Lisa at følelsen av å bli oversett nok ofte ikke stemmer. Kommunikasjon på forum er utfordrende på den måten. Man ser ikke de man snakker med, og det er ikke mulig å signalisere at man har sett det noen har skrevet uten å skrive et eget innlegg. Og det er ikke sikkert at folk har nok på hjertet til å gjøre det, eller at de husker å prikke - kanskje særlig ikke her på FP hvor det er forventet at innlegg skal inneholde mer enn nikking og "signering" og at man skal bruke prikkene til å belønne spesielt velskrevne innlegg. Dermed kan man fort føle seg usynlig. Jeg tror jeg må bli flinkere til å prikke.

Det er lett å føle seg oversett, selv om man i virkeligheten kanskje ikke er det. For eksempel i kaffebloggen i Blogorama, der de fleste skravler i vei om seg og sitt, og de færreste innlegg blir fulgt opp videre.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.