Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 11:02   #401
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hva!? Hver gang jeg har kommet opp i 6 eller 7 gibortpoeng, har jeg blitt overkjørt med motorsagen og kommet ned på 4 eller 5. Jeg er nå oppe i 10 for første gang!

Gammel 27-06-11, 12:30   #402
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg er ein av dei som ikkje seier så mykje. Dei gongane eg har prøvd, føler eg ofte at kommentaren blir oversett eller blir latterliggjort. Og dermed trekker eg meg vekk. Burde nok vert tøffare og markert meg litt tydligare, men det er lettare å berre trekke seg. Når ein i tillegg sliter litt med å skjønne komma reglar og orddeling, så blir det ofte dobbelt så vanskelig å hiva seg inn i diskusjonen. Ein vil jo helst at folk skal legga merke til innhaldet i innlegget, ikkje rettskrivinga ( sjølv om det i ein del tilfelle, har noko å sei for innhaldet ) Men i løpet av den tida eg har vert medlem her så har eg likevel klart å samle nokre poeng her og der.

Gammel 27-06-11, 12:39   #403
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, å skrive på nett er som å rope i skogen. Man kan få masse oppmerksomhet, men det er enklest hvis man skiller seg ut negativt. Ellers må man bare jobbe seg inn, slik man gjør i andre sosiale arenaer.

Du har jo den fordelen at du skriver nynorsk, Urt, så du skiller deg ut litt fra mengden allerede. Og jeg har aldri tenkt over at du skriver feil, så det klarer du åpenbart å kompensere for.

Men du har nok rett i at man blir lettere oversett når man er ny og ikke sier noe ekstremt. Nå har du nesten 5000 innlegg, da, så du kan vel ikke regnes som ny.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 12:43   #404
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rarrt at du føler det slik, Urt. Jeg har alltid satt pris på dine innlegg. Du skriver bra og underholdende. Har aldri lagt merke til skrivefeil, faktisk. Jeg liker deg, Urt!

Gammel 27-06-11, 12:45   #405
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har vel jobba jevnt og trutt sidan eg turde å bli medlem, då blir det fort nokre innlegg her og der. Men eg tør ikkje å hiva meg ut i dei heftigaste diskusjonane, der føler eg ofte at korleis ein skriv blir analysert like mykje som innhaldet i innlegget.

Gammel 27-06-11, 12:47   #406
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

At jeg er medlem her på FP er bare helt tilfeldig.
Jeg skulle kjøpe en vinterdress av ukjent merke, Googlet og fikk opp en side her inne i fra.
Jeg måtte bli medlem for å stille et spørsmål, så da gjorde jeg det.

Det var den tiden hvor programmet, Da damene dro, gikk på Tv2. Diskusjonen rundt dette fikk meg engasjert. Jeg la inn et par innlegg der, skrevet på skikkelig sms språk og fikk så hatten passet.
Fikk aldri noen rødeprikker for innleggene, men en haug med sympatigrønne.
Blei i den sammenheng "godt kjent" med ei som visste seg å være et "netttroll" og fikk masse pepper for å støtte henne. Naiv som jeg var.

Det jeg mener og vil frem til, er at om man trives og ønsker å være med på et forum, må man henge med på tonen som alt er der. Brukerene som er her kan jo ikke endre seg etter de nye. Det blir feil, synes jeg.
Jeg er ingen god skriver, men herre min så mye bedre det har blitt med tiden. Jeg har lært så mye og tenker godt over hvordan jeg skal skrive, før jeg poster. Selv om det sikkert ikke er optimalt, så har jeg aldri i ettertid hørt noe mer.

Jeg tror de fleste vet "hvem" jeg er, selv om jeg ikke så ofte blir kommentert. Men så er jeg ikke med i de heftigste diskusjoenen heller. Mest fordi jeg er enkel, fortsatt dårlig på å ordlegge meg, og velger den trygge veien.

Jeg har klart å få nok poeng til de tingene som er her inne. Og det er ikke umulig for noen. Det er bare å skrive, være med og dele. Får man kritikk, så ta det nå ikke så personlig. Ingen her som ønsker å hugge hode av noen. Ikke på ordentlig i alle fall.

Dette forumet har ting andre forum kan se langt etter. Dette er seriøst, fornuftig og hyggelig.

:Et hjertesukk fra sofan, ligger her fordi det regner ute, nemlig:

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 12:51   #407
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er steintøft å få FP-toget mot seg. For alle, tror jeg. Og det går en kule varmt når etablerte brukere fyrer seg i mellom. :BTDT: Jeg skjønner at man ikke vil være i skuddlinjen da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 12:52   #408
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Urt har iallefall jeg lagt merke til. Men det rare synes jeg er at om man går inn på populatitetsskalaen på medlemslistene så er det en hel haug av folk der inne med høy poengsum som jeg kjenner dårlig, eller som det er lenge siden jeg oppfattet som aktive her inne. Man får ikke alle med seg på forum, så sammenligningen med å rope i skogen er fin den.

Gammel 27-06-11, 12:54   #409
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Urt har iallefall jeg lagt merke til. Men det rare synes jeg er at om man går inn på populatitetsskalaen på medlemslistene så er det en hel haug av folk der inne med høy poengsum som jeg kjenner dårlig, eller som det er lenge siden jeg oppfattet som aktive her inne. Man får ikke alle med seg på forum, så sammenligningen med å rope i skogen er fin den.

Hva er det for'no?

Gammel 27-06-11, 12:56   #410
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det er bare et ord jeg bruker for om du går inn på medlemslistene og sorterer for rykte så får man opp medlemme sortert etter hvor mange poeng de har. Det er ikke noe egentlig ord.

Gammel 27-06-11, 12:57   #411
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er steintøft å få FP-toget mot seg. For alle, tror jeg. Og det går en kule varmt når etablerte brukere fyrer seg i mellom. :BTDT: Jeg skjønner at man ikke vil være i skuddlinjen da.

Jepp. Og det er selvfølgelig også lettere å flire av drøye under-beltestedet-skudd som blir avfyrt om man har hengt med i noen år og ikke har den samme ærefrykten for Mayflower-gjengen.

:hvor var du da Toffen snillet Skilpadda?:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 12:59   #412
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva er det for'no?

Det er skalaen for de som er for late til å greie å hevde seg på populaRitetsskalaen.

Gammel 27-06-11, 13:00   #413
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er skalaen for de som er for late til å greie å hevde seg på populaRitetsskalaen.

Mens noen topper den hemmelige raritetsskalaen.

Gammel 27-06-11, 13:01   #414
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Mens noen topper den hemmelige raritetsskalaen.

Er jeg med? Er jeg med?

Gammel 27-06-11, 13:01   #415
Mani
Helt vanlig

Standard

Huffda, ja da er det ihvertfall ikke noe egentlig ord.

Gammel 27-06-11, 13:02   #416
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er jeg med? Er jeg med?

Jepp, og du er høyere ranket enn Agenten. :ypper:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 13:04   #417
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyesterettsjustitiarius.

Gammel 27-06-11, 13:05   #418
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, om man tror det er tøft å være ny og få flertallet mot seg så tror jeg det er enda verre å være godt etablert og få flertallet mot seg, da går det mer en en kule varmt og det er ikke spesielt morsomt. :BTDT:

Men jeg syns faktisk at vi har blitt bedre på å være mildere mot nykommere, det rødprikkes ikke over en lav sko bare fordi noen bruker litt for mange punktum. De får høre at det ikke er greit, men tilbakemeldingene er blitt noe mildere.

Jeg er enig med Grøten at vi ikke skal endre oss på grunn av at nye brukere kommer til. Men vi kan godt ta til oss tilbakemeldingene vi får om at det kan være litt vel røft her til tider, og at vi ikke trenger fjase bort enhver tråd bare fordi man selv mener at temaet er utdebattert. Det er denne tråden er godt eksempel på, og tråden blir ført inn på spor igjen.

Gammel 27-06-11, 13:06   #419
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Onomatopoetikon. :starter ny trend:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 13:06   #420
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ooops. Sorry, Adrienne.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.