![]() |
#401 |
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHva!? Hver gang jeg har kommet opp i 6 eller 7 gibortpoeng, har jeg blitt overkjørt med motorsagen og kommet ned på 4 eller 5. Jeg er nå oppe i 10 for første gang!
#402 |
Unik
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerEg er ein av dei som ikkje seier så mykje. Dei gongane eg har prøvd, føler eg ofte at kommentaren blir oversett eller blir latterliggjort. Og dermed trekker eg meg vekk. Burde nok vert tøffare og markert meg litt tydligare, men det er lettare å berre trekke seg. Når ein i tillegg sliter litt med å skjønne komma reglar og orddeling, så blir det ofte dobbelt så vanskelig å hiva seg inn i diskusjonen. Ein vil jo helst at folk skal legga merke til innhaldet i innlegget, ikkje rettskrivinga ( sjølv om det i ein del tilfelle, har noko å sei for innhaldet ) Men i løpet av den tida eg har vert medlem her så har eg likevel klart å samle nokre poeng her og der.
#403 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerMen altså, å skrive på nett er som å rope i skogen. Man kan få masse oppmerksomhet, men det er enklest hvis man skiller seg ut negativt. Ellers må man bare jobbe seg inn, slik man gjør i andre sosiale arenaer.
#404 |
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerRarrt at du føler det slik, Urt. Jeg har alltid satt pris på dine innlegg. Du skriver bra og underholdende. Har aldri lagt merke til skrivefeil, faktisk. Jeg liker deg, Urt!
#405 |
Unik
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerEg har vel jobba jevnt og trutt sidan eg turde å bli medlem, då blir det fort nokre innlegg her og der. Men eg tør ikkje å hiva meg ut i dei heftigaste diskusjonane, der føler eg ofte at korleis ein skriv blir analysert like mykje som innhaldet i innlegget.
#406 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerAt jeg er medlem her på FP er bare helt tilfeldig.
![]() |
#407 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDet er steintøft å få FP-toget mot seg. For alle, tror jeg. Og det går en kule varmt når etablerte brukere fyrer seg i mellom. :BTDT: Jeg skjønner at man ikke vil være i skuddlinjen da.
#408 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerUrt har iallefall jeg lagt merke til. Men det rare synes jeg er at om man går inn på populatitetsskalaen på medlemslistene så er det en hel haug av folk der inne med høy poengsum som jeg kjenner dårlig, eller som det er lenge siden jeg oppfattet som aktive her inne. Man får ikke alle med seg på forum, så sammenligningen med å rope i skogen er fin den.
#409 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Hva er det for'no?
#410 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJa det er bare et ord jeg bruker for om du går inn på medlemslistene og sorterer for rykte så får man opp medlemme sortert etter hvor mange poeng de har. Det er ikke noe egentlig ord.
#411 |
|
|
![]() |
![]() |
#413 |
This is normal!
|
Mens noen topper den hemmelige raritetsskalaen.
![]() |
#418 |
Hertuginne
|
Ja, om man tror det er tøft å være ny og få flertallet mot seg så tror jeg det er enda verre å være godt etablert og få flertallet mot seg, da går det mer en en kule varmt og det er ikke spesielt morsomt. :BTDT:
Emneord |
klassiker |
|
|