Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hæ? Fra Dagbladet, og med forbehold, men jeg trodde verden hadde kommet lenger

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 11:40   #21
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hæ? Fra Dagbladet, og med forbehold, men jeg trodde verden hadde kommet lenger

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg tror dere misforstår.

Det er ikke: "Siden du er en flyfille som har sex med fremmede frivillig så kan du bare ha det så godt".

Det er: "Fordi dette er påstand-mot-påstand og fordi du ikke husker noen detaljer og fordi din oppførsel fra dagen før (impulsiv sex med en fremmed) støtter opp under mennenes forklaring om at sex skjedde frivillig, så kan vi dessverre ikke dømme dem på bakgrunn av det du sier."

Jeg tror også det er ment slik. Men jeg mener like fullt at det ikke er holdbart. Så hvis hun hadde lagt frem dokumentasjon på 5 halvfremmede hun hadde møtt på byen og takket nei til å ligge med uka før, så hadde det liksom veid opp for at hun hadde frivillig sex dagen før? Og kan man sammenlikne sex med en person og sex med 4 samtidig sånn uten videre???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.