Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 21:54   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Takk for nyanseringen, både ift sommerens forløp og at du påpeker at barnas alder ikke er uvesentlig. Jeg tror vårt hovedproblem akkurat nå er
- barna leker ikke sammen, kun svært kort tid av gangen, jeg skulle veldig gjerne hatt en som var mer i lekealder til storebror
- lillesøster vil ikke leke alene for tiden, bare klatre eller følge etter storebror
- storebror er for tiden også ekstremt dårlig på å leke alene
- storebror er relativt trassig å ha med å gjøre
- storebrors nærmeste venner er borte, og han er for liten til å bli sendt nabolaget rundt på måfå
- lillesøster er svært bestemt av seg, og kan ennå ikke gå
- lillesøster våkner mellom 5 og halv seks hver dag

Vel, men nå er vi på vei for å levere storebror hos en kompis og jeg har presset storebror til å leke med lillesøster så jeg kan få skrevet dette. Lillesøster og jeg skal på senteret og der tror jeg at jeg skal spandere på meg en kaffe på kafeen.

Her har du oss, sånn ca. Bare at Junior er 07-modell og ikke har noen venner han kan sendes til. Vi bor i blokk og utelek alene er utelukket. Alt må regiseres av oss, og vi må delta. Leiligheten er liten, så uansett hvor man er - er vi i nærheten, alenelek er dermed nesten utelukket. Eller Lille ødelegger.

Derfor blir jeg til tider "lei av å være med mine barn". Så får andre synes det er trist.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.