Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH vs. Buggis

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 12:51   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

OTH vs. Buggis

Jeg prøver meg på en vogntråd. Vi brukte Simo kombi til begge de barna vi har, og vognen har dermed vært i trofast tjeneste i over 5 år, og blitt mishandlet på fly et utall ganger - klar for utskifting.

De vognene jeg har nevnt i overskriften er vogner jeg liker utseendemessig og har lest en del om. Likevel noen spørsmål:

- vognen må kunne brukes på grusvei, også litt humpete grusvei og bratte oppoverbakker (hjul, fjæring, komfort for barnet osv.). Er det noen som bruker vinterhjulene til buggis hele året?

- februarbabyer behøver vel ikke så stor vognbag kanskje?

- er det bare buggisen som går inn i Toyota yaris?

- noen generelle betraktninger om de to vognene? Hvis jeg ikke trenger noen av disse, hvilken er det vi trenger og hvorfor?

Det med at den går inn i Yaris er egentlig veldig viktig, for jeg ønsker så stor frihet som mulig. Jeg kan alternativt ta bagen i baksetet (uten baby oppi selvfølgelig) dersom det blir eneste mulighet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.