|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Søt og rar
|
Sv: OTH vs. Buggis
Ja, jeg kommer til å ha bilstoler til minsten og Brun i baksetet, og til Hvit (med deaktivert airbag) i passasjersetet foran.
|
|
|
#22 |
|
Søt og rar
|
Hvorfor likte du ikke MB?
|
|
|
#23 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OTH vs. BuggisFår du inn vogn i det hele tatt da? Baksetet kan jo også skyves lengre frem, men verdens største plass er det jo ikke bak der.
|
|
|
#24 |
|
Søt og rar
|
Sv: OTH vs. BuggisDere som har svart hvilke vogner som får plass i yaris - det var med intakte bakseter vel?
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: OTH vs. BuggisOTH er jo en drøm å trille, men den er håpløst lang sammenlagt. TFK joggster twist har en stor og god bag og er rimelig grei som trille etterpå også selv om den er litt tung når sammenligningsgrunnlaget er OTH. Babyjogger city elite er jo drømmen for biltransport - den blir nesten usynlig når den legges sammen og er veldig lett og enkel å ha med å gjøre. Baggen har jeg dog ikke sett live.
|
|
|
#26 |
|
maler
|
City elite vil jeg tro du får plass til i hvertfall. Spørsmålet er om du får noe som helst inn der med bag. Sånne bagger er jo ganske romstore.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Poden på fem år satt bakovervendt i baksetet, ja. Så ganske intakte.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: OTH vs. BuggisTakboks, henger....eller buggis : partisk:
|
|
|
#29 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: OTH vs. BuggisDu kan komme her og prøve TFK i bilen vist du ønsker. Har både Twist og Bag til den. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: OTH vs. BuggisEasy Walker kommer med en ny vogn nå i oktober da. Den har god bag, og vendbar sportsdel. Men siden den ikke er kommet enda, og den skal være mindre enn de vanlige vognene så tror jeg at den kan bli litt liten i sports delen etter hvert. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: OTH vs. BuggisI en City Elite får du softbag fra Tautonia uten problemer i alle fall. Elsker den vogna, men da blir vel ungen sittende fra deg.
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: OTH vs. BuggisJeg har ikke Yaris, og har aldri prøvd noen av de nevnte vogner.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 27-07-11 kl 20:24. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Den var fiiiiiin. Likte spesielt hjulene, de er det store minuset med Bugaboo i mine øyne.
|
|
|
|
#34 |
|
Søt og rar
|
Sv: OTH vs. BuggisJa, den nye modellen EW ser veldig fin ut. Jeg har jo ikke termin før i februar, så oktober burde jo kunne gå greit sånn sett.
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: OTH vs. BuggisHjulene på Go er i hvert fall veldig mye bedre enn på Bugaboo, synes jeg. Men der liker jeg ikke sportsdelen i det hele tatt, mens sportsdelen til Bugaboo er fantastisk.
|
|
|
|
#36 |
|
Søt og rar
|
Fanken, så vanskelig detta er da.
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: OTH vs. BuggisAltså.. Jeg byttet bort Go til fordel for Bugaboo, og i en ideell verden hadde jeg hatt Go som bagvogn og "en annen vogn som ikke er Bugaboo, men med lik sportsdel" til sportsvognperioden. Hjulene på Bugaboo funket bare ikke for oss, selv om jeg var veldig fornøyd i begynnelsen.
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: OTH vs. Buggisden easywalkeren ser interressant ut. Det er jo en liten mulighet for at den faktisk har god bag, lett å legge sammen og vendbar sportsdel i ei vogn. Men jeg tror det ikke før jeg får se det.
|
|
|
#39 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: OTH vs. BuggisHjulene på Go er hakket bedre enn på Buggis, men Go har ikke vendbart styre. Dermed kan man ikke få de store hjulene foran, og det er verre i ulendt terreng og på vinterstid. I tillegg liker jeg ikke den rare vinkelen på håndtaket til Go.
|
|
|
|
#40 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OTH vs. BuggisJeg elsker OTH'en vår. <3 Dog en ulempe at den ikke er vendbar, Når det er sagt så bryr ikke Minstemor seg særlig om det. Vi har også en Simo duovogn også da, så vi har vendbar vogn også til trilleturer. OTHen bor i bilen og er ute og lufter seg på byturer og butikkrunder. Jeg er heldigvis velsignet med stort bagasjerom (Ford S-max), så jeg kan legge OTHen på langs i bagasjerommet, og slipper at den tar hele bagasjerommet ved å ligge på tvers. De eneste gangene den ligger på tvers er når vi har alle 7 setene oppe, da får den god plass bak de bakerste setene, og da er vel bagasjerommet omtrent som på en Yaris skulle jeg tro. Muligens litt bredere.
|
![]() |
|
|