Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH vs. Buggis

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 02:07   #11
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH vs. Buggis

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hvorfor likte du ikke MB?
Og hva var feil med Buggis?

(jeg graver og spør, viktige saker )

Jeg skriver fra mobil, men som du sier, viktige saker.

Mb; kort kalesje, unge sitter som sekk pga ryggreguleringen, unge kunne ikke snus mot meg og den var lang. Ikke noe å ta buss med og ikke noe å ha i bil. Men nyyyydelig lilla vign var det.

Buggis; hadde den til begge ungene da vi bodde i sentralt strøk og elsker den. Den funker til alt og har ingen av problemene nevnt over. Men hvis man ikke skal trakke mye i byn, ta buss og hvis man skal gå mye tur i terreng ville jeg valgt noe m lufthjul og bedre fjæring. Nå bor vi 30 min fea bergen og mer landlig til sa jeg hadde ikke valgt cameleon. Jeg har en bee da. Og en yaris, og ville satset på en vogn man kunne ha i garasjen og ikke frakte så mye i bil.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.