Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen
Det er tydelig at gutten begynner å bli stor og at mor ikke klarer å henge med.... Alle klærne han har i skapet er "teite", dongribuksene vonde, genserene barnslige osv. jeg er ikke flink med klær, kjøper på impuls og ting blir ofte liggende. Ikke vet jeg hva som er kult for en 9 åring heller.
HELP!
Hva bruker din gutt på skolen? Hvor handler du klærne?
Jeg har ikke så lyst å kjøpe dyre merkeklær til han ennå, da han ikke har peiling på det selv, og jeg tror ikke det er tema på skolen her heller. jeg har vært på type Hm, Lindex osv, men jeg tror her i Stavangerområdet har vi det meste av butikker så alle forslag mottas med stor takk.
De genserene jeg ser er svarte med hodeskaller, kors, stygge ord på osv. Jeg vil ikke han skal være en sånn fyr, jeg ønsker litt klassiske klær på en måte. Gjerne ensfargete eller litt mønstrete. Dongribuksene er stramme og stive.
Idag gikk han i treningsbukse, tskjorte og umbrogenser oppå Synes det er greit han går sånn de dagene de skal på tur eller ha gym (skifter ikke i gymmen her), men synes han bør ha litt "fine" skoleklær nå når han er så stor. Gjerne "myke" dongri eller annen stilige bukser, fine gensere osv.
Skifter gutten din klær når han kommer hjem? (før han skal ut å leke)
Hva og hvor mye bør en skolegarderobe til en niåring inneholde?
Hvor har de fine, enkle klær til 9 åringer i ca størrelse 140?
|