Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 10:45   #21
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg kjøpte bl.a. dette til Jonas på ett "raid" i forrige uke;

Gammel 23-08-11, 10:49   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Min eldste (9) får også gå med hva hun vil på skolen. Nå for tiden går det mye i kjoler, for de har vært hos farmor og fått påfyll i kjolebeholdningen. Ellers er hun veldig lett å kjøpe til, jeg tror aldri hun har sagt at hun ikke vil gå med det jeg kjøper. Hvis man vil være sikker på at det blir full klaff kan man kjøpe på WOW, alt er kult hvis det står WOW på det. Men de har vel ikke gutteklær? Guttevennene hennes går i dongri eller joggebukser, ofte t-skjorter med trykk. Hettejakker er også polulært ser det ut til. Og Vans sko.

Mini får ikke bestemme selv, for da hadde hun gått naken året rundt tror jeg. Men hun er såpass liten at hun stort sett tar på seg det jeg legger frem.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 10:55   #23
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Hvor kjøper dere baggy olabukser i str 152? Gjerne med strikk øverst.

Guttungen hadde noen sånne for en stund siden, og da gikk han faktisk med de, som en forandring fra joggebukser 24/7.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 11:01   #24
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Hvor kjøper dere baggy olabukser i str 152? Gjerne med strikk øverst.

Guttungen hadde noen sånne for en stund siden, og da gikk han faktisk med de, som en forandring fra joggebukser 24/7.

Det lurer jeg også på.
Jeg har en sjelden gang funnet på NameIt, men de forsvinner jo ut før man får sukk for seg. Iallefall her vi bor.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 11:36   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NameIt har vel en del til gutter opp til str. 152. NameIt har nettbutikk også.

Jenter er heldigvis enkle i den alderen, for der er det WOW som gjelder og de er strålende fornøyd med typen klær som er løse og ledige. Og det er ikke så dyrt heller og har ofte tilbud og salg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 11:44   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mini har en "helt" i sin fetter som er 18 år, det er hans store forbilde og hans klesstil er sterkt preget av denne fetter'n.

Han har er veldig bestemt på hva han skal ha og ikke.

Han bruker Levis 505, det er hans absolutte favoritt olabukser (og vi hamstrer de når vi er ute å reiser), i sommer har han også brukt smale bukser i knalle farger (rød, grønn og blå). Shortser er det Vans som gjelder, ditto T-skjorter. Og kolleksjonen til Shaun White likte han veldig godt, så der ble det endel topper fra. Av jakker er det olajakke og hettejakke som gjelder.
Sko bruker han Svarte Nike Shox, vans og converse (svarte og grå).

Vi reiser endel og jeg passer på å kjøpe kleskolleksjonene for kommende sesong. Ellers har de mye ok på Tillys.com.

Gammel 23-08-11, 11:53   #27
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjekk tråd, greit å få litt tips.

Kjøper knapt nok noe uten godkjennelse til min knapt 8-åring lenger. Det jeg synes er fint, liker ikke han.

Det som er populært er hettejakker og hettegensre, t-skjorter med kule motiv. På buksefronten er han heldigvis ikke så kresen enda.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 12:16   #28
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg kjøpte bl.a. dette til Jonas på ett "raid" i forrige uke;

Sånne klær går min 9-åring med også, med unntak av at genserene ikke skal ha krager, de skal ha "vanlig" hals og være uten knapper. Jeg bryr meg ikke så mye om det er et hull på kneet, for det er det nesten alltid. Det venstre kneet brukes som fundament når han sitter på gulvet, og slites på en uke. Lapp på kneet slites det like fort hull i, så jeg har kapitulert.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 12:23   #29
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

De må være med å finne klær ja, men det går bra i vanlig kjede-butikker. Umbrobukse er nesten umulig å få av, hettegensere er populært, eller college-jakker.

Gammel 23-08-11, 13:11   #30
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så Quicksilver og DC er altså pop.
Hva er DC? Et merke eller en butikkjede?

Gammel 23-08-11, 13:25   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det så veldig moderne med smale farga bukser og dei er kjempefine! Ellers går det i hettejakker, kule tskjorter og skatesko. Og hatt.

Gammel 23-08-11, 13:26   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en DYR smal bukse i den populære blåfargen som er så fin, men NJET. Buksa er for smal og fargen IKKE fin.

Gammel 23-08-11, 13:31   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cubus, Poly! 149 pr stk! Eg satte grensa ved lysegul.

Gammel 23-08-11, 13:41   #34
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg gir opp smale bukser, gitt.

Gammel 23-08-11, 13:42   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjøpte en DYR smal bukse i den populære blåfargen som er så fin, men NJET. Buksa er for smal og fargen IKKE fin.

Selg den til meg, Polyanna. Gutten min er glad bare han slipper shoppingmareritt. Og det er akkurat den typen klær han faktisk kan like hvis jeg kommer med dem. Storebroren har akkurat kjøpt sånn blå,

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 14:09   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg knipser et bilde i ettermiddag og sender deg, Fjonka.

Gammel 23-08-11, 15:51   #37
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat ryddet i skuffer og skap og det min (snart) niåring går i er bukser fra Nova Star og gensere fra Po.P og Molo. Han har fint lite annet. Han elsker buksene til Nova Star fordi de er så enkle å få på og gode å gå i, og han er glad i farger på gensere.

Merker gir han heldigvis blaffen i, klærne skal være behagelige og fargerike.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:03   #38
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

De som ser etter dongeri med ribb øverst:

Kappahl har en som ser nesten akkurat sånn ut opp til 170, mener jeg. Ligger ikke bilde av dem på rett aldersavdeling, men jeg kjøpte en mørkeblå til eldste på 13, og joggebuksegutten min har faktisk brukt den. Vi kommer nok til å kjøpe en svart også.

Gammel 23-08-11, 19:18   #39
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Her er det så veldig moderne med smale farga bukser og dei er kjempefine! Ellers går det i hettejakker, kule tskjorter og skatesko. Og hatt.

Knotten min elsker de! Han ble helt fra seg når de var utsolgt for rød i hans størrelse, men har grønn i stedet, og hvit. HVIT! Jaja, det er bra de er billige.

Gammel 23-08-11, 19:27   #40
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tante Pose har nå noen knallfargete, smale jeans på salg. Jeg husker ikke merket, men kanskje Replay eller Gant? De hadde grønne og blå da jeg så på de på lørdag. 50 %. Veldig kule.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.