|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg kjøpte bl.a. dette til Jonas på ett "raid" i forrige uke;
|
|
|
#22 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenMin eldste (9) får også gå med hva hun vil på skolen. Nå for tiden går det mye i kjoler, for de har vært hos farmor og fått påfyll i kjolebeholdningen. Ellers er hun veldig lett å kjøpe til, jeg tror aldri hun har sagt at hun ikke vil gå med det jeg kjøper. Hvis man vil være sikker på at det blir full klaff kan man kjøpe på WOW, alt er kult hvis det står WOW på det. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenHvor kjøper dere baggy olabukser i str 152? Gjerne med strikk øverst. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
tankefull
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen
Det lurer jeg også på. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenNameIt har vel en del til gutter opp til str. 152. NameIt har nettbutikk også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenMini har en "helt" i sin fetter som er 18 år, det er hans store forbilde og hans klesstil er sterkt preget av denne fetter'n.
|
|
|
#27 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenKjekk tråd, greit å få litt tips. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sånne klær går min 9-åring med også, med unntak av at genserene ikke skal ha krager, de skal ha "vanlig" hals og være uten knapper. Jeg bryr meg ikke så mye om det er et hull på kneet, for det er det nesten alltid. Det venstre kneet brukes som fundament når han sitter på gulvet, og slites på en uke. Lapp på kneet slites det like fort hull i, så jeg har kapitulert. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
søt
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenDe må være med å finne klær ja, men det går bra i vanlig kjede-butikker. Umbrobukse er nesten umulig å få av, hettegensere er populært, eller college-jakker.
|
|
|
#30 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenSå Quicksilver og DC er altså pop.
|
|
|
|
#31 |
|
Ferdiglada
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenHer er det så veldig moderne med smale farga bukser og dei er kjempefine! Ellers går det i hettejakker, kule tskjorter og skatesko. Og hatt.
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg kjøpte en DYR smal bukse i den populære blåfargen som er så fin, men NJET. Buksa er for smal og fargen IKKE fin.
|
|
|
#33 |
|
Ferdiglada
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenCubus, Poly! 149 pr stk! Eg satte grensa ved lysegul.
|
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Selg den til meg, Polyanna. Gutten min er glad bare han slipper shoppingmareritt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg knipser et bilde i ettermiddag og sender deg, Fjonka.
|
|
|
#37 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenJeg har akkurat ryddet i skuffer og skap og det min (snart) niåring går i er bukser fra Nova Star og gensere fra Po.P og Molo. Han har fint lite annet. Han elsker buksene til Nova Star fordi de er så enkle å få på og gode å gå i, og han er glad i farger på gensere.
|
|
|
#38 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenDe som ser etter dongeri med ribb øverst:
|
|
|
#39 |
|
søt
Knotten min elsker de! Han ble helt fra seg når de var utsolgt for rød i hans størrelse, men har grønn i stedet, og hvit. HVIT! Jaja, det er bra de er billige.
|
|
|
#40 |
|
Peppy!
|
Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderenTante Pose har nå noen knallfargete, smale jeans på salg. Jeg husker ikke merket, men kanskje Replay eller Gant? De hadde grønne og blå da jeg så på de på lørdag. 50 %. Veldig kule. |
|
|
|
![]() |
|
|