Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-11, 08:13   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Det er tydelig at gutten begynner å bli stor og at mor ikke klarer å henge med.... Alle klærne han har i skapet er "teite", dongribuksene vonde, genserene barnslige osv. jeg er ikke flink med klær, kjøper på impuls og ting blir ofte liggende. Ikke vet jeg hva som er kult for en 9 åring heller.

HELP!

Hva bruker din gutt på skolen? Hvor handler du klærne?

Jeg har ikke så lyst å kjøpe dyre merkeklær til han ennå, da han ikke har peiling på det selv, og jeg tror ikke det er tema på skolen her heller. jeg har vært på type Hm, Lindex osv, men jeg tror her i Stavangerområdet har vi det meste av butikker så alle forslag mottas med stor takk.

De genserene jeg ser er svarte med hodeskaller, kors, stygge ord på osv. Jeg vil ikke han skal være en sånn fyr, jeg ønsker litt klassiske klær på en måte. Gjerne ensfargete eller litt mønstrete. Dongribuksene er stramme og stive.

Idag gikk han i treningsbukse, tskjorte og umbrogenser oppå Synes det er greit han går sånn de dagene de skal på tur eller ha gym (skifter ikke i gymmen her), men synes han bør ha litt "fine" skoleklær nå når han er så stor. Gjerne "myke" dongri eller annen stilige bukser, fine gensere osv.

Skifter gutten din klær når han kommer hjem? (før han skal ut å leke)
Hva og hvor mye bør en skolegarderobe til en niåring inneholde?
Hvor har de fine, enkle klær til 9 åringer i ca størrelse 140?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:30   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.392
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10 årsalderen

Jeg har ikke sønn på 9-10 år, men kan fortelle at det er flere år siden jeg kunne kjøpe klær til min datter. Nå er hun med hvis det skal kjøpes klær. Da vet jeg i hvert fall at det blir brukt etterpå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:31   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10 årsalderen

Baggy dongeri, hettejakker, t-skjorter med print. Mvh mamma som måtte gi opp klassisk hverdagsgutt k den alderen

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:32   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.118
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10 årsalderen

Min 10 år gamle sønn arver av sin 14 år gamle fetter, så jeg er velsignet med å slippe det problemet. Alt som arves er kult. Det går mye i Adidas-bukser, dongeri fra HM, kule t-skjorter (med påskrift) og hettejakker fra ymse leverandører. Han har arvete endel merkeklær, lykkelig vitende om at vi aldri hadde kjøpt det til han selv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:32   #5
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10 årsalderen

Hehe, jeg svarer selv om jeg ser at svaret mitt nok ikke hjelper så mye.
Ni-åringen min går stort sett i treningsbukser, gjerne slike med nettingfor i, og t-skjorter. T-skjortene skal visst helst være ensfargede svarte, men han har noen mer fargeglade han bruker innimellom. Han bryr seg ikke om merkeklær, og vil bare at klærne skal være behagelige.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:32   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10 årsalderen

Poden er enkel - han tar det han får. :ikke hjelpsom:
Men hva med å ta han med i butikker da, så han får velge selv utfra utvalget?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:40   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg handler ikke lengre et plagg uten at 9 åringen her er med og prøver eller ser på nett (H&M)
Vi var på Bennetton og kjøpte skolestarter-klær. Sånn genser med skjortekrage og en tøff bukse.
Han hater trange klær så det må være litt romslige størrelser. Nå bruker han str. 152.
Det går mest i klær fra H&M. LOGG har mye fint og olabuksene som heter BRAGG. Og hettegensere fra CUBUS.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:52   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.249
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg har to helt ulike, men jeg kjenner jo endel gutter i den alderen etterhvert. De er ikke så opptatt av klesmerker bortsett fra sportsmerker som adidas, umbro etc hos oss. Det går endel i treningsklær. Det tenker jeg er helt greit, de er jo aktive så det holder og det er greit at klærne egner seg til å røre seg i. Og så er det dongeribukser. Der har jeg en som vil ha smale bukser (levis 511 er det han har lagt sin elsk på. Koster ikke så mye når de kjøpes fra utlandet, jeg tror jeg betaler ca 300 kr per bukse). Og så liker han t-skjorter fra DC og quicksilver, heller ikke så dyrt i barnestørrelser. De trenger jo ikke mengder klær lenger i den alderen der. Og så liker han i og for seg hettejakker, men kanskje helst litt mer trauste plagg ala cardigans. Han kan fint ha klær fra kjedebutikkene, men jeg synes det er vanskeligere å finne noe som er greit der når man passerer str 152. Han andre vil ha baggy bukser og t-skjorter med mønster, men han har nå begynt å snike til seg storebrors t-skjorter, så jeg tror det synger på siste verset med de mer barnslige t-skjortene. Pomp deluxe er forresten helt godkjent hos begge, men eldstemann har vokst ut av kolleksjonen deres. Kompisene går også sånn kledd, smal dongeri eller baggy dongeri med t-skjorte og jakke utenpå. Og treningstøy.

I str 140 synes jeg btw benetton og name it er butikker som fungerer. HM har litt, men det er svært sjelden jeg kjøper noe der. Og de skifter ikke etter skolen med mindre de skal på trening eller bursdag, det går i like klær hele dagen. Jeg synes ikke det er noen grunn til at de skal ha andre klær på skolen, de er jo mye i aktivitet der også. Til tider mer enn hjemme.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:00   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.606
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Min gutt er litt yngre, men jeg svarer nå endog. Han liker skateklær, som jeg kaller det, med merker som QuickSilver, DC, Diesel og Billabong. Det er ikke viktig med merket, men illustrerer typen klær. T-skjorter i en knallfarge med et-eller-annet trykk på, gensere med glidelås, hettejakke, jeans som er baggy. Jeg har også funnet en del kult den stilen i merker som Molo og MiniATure.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:07   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.868
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg kan heller ikke kjøpe klær til min 10-åring uten han lenger.
nå vil han bare gå i joggebukser og hettegensere. Jeg ser heller ingen grunn til at han ikek sakl få lov til det.

Sitat:

Idag gikk han i treningsbukse, tskjorte og umbrogenser oppå Synes det er greit han går sånn de dagene de skal på tur eller ha gym (skifter ikke i gymmen her), men synes han bør ha litt "fine" skoleklær nå når han er så stor. Gjerne "myke" dongri eller annen stilige bukser, fine gensere osv.

Må man det altså? Har aldri falt meg inn at han ikke skal få gå i det han ønsker.
Han er dog opptatt av å pynte seg når han skal noe. Da gjerne fargede jeans.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:08   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg har en gutt på 9,5 år. Han bryr seg null og niks om klær, så jeg kjøper det meste uten at han er med. Og jeg liker også enkle og klassiske klær, gjerne med litt farger innimellom. Jeg syns Lindex har endel ok, de har enkle dongeribukser som er smale nok, og f.eks. myke stripete gensere som holder seg bra i vask. Det fins noe fint innimellom dødningeskallene, både på H&M og Lindex syns jeg. Og Name-it har han endel fra. Joggebukser syns ikke jeg er noe fint, så så lenge han ikke ytrer noe inderlig ønske om å gå i det så blir det ikke kjøpt. Litt overraskende å lese om så små barn som er veldig merkebevisste, jeg tror ikke gutten min tenker ett sekund på det.

Ellers handler jeg gjerne litt dyrere klær på salg.

Gutten min skifter ikke klær etter skolen.


Sist redigert av Filifjonka : 23-08-11 kl 09:15.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:14   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.549
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg har gitt opp å påvirke stil, og holder meg til at det skal være helt og rent og stort nok. Det gjør meg ingenting om han går mest i joggebukser, hvis det er det han vil. Men jeg syns han kan ha litt andre ting også. Også fordi de joggebuksene slites fortere enn for eksempel dongeri.

På overkroppen går det bare i fotballtrøyer. Evnt. over en ensfarget genser.

Han vil ikke ha det "kult", det skal ikke være stivt, trangt eller ha rare farger. Jeg fant noen perfekte bukser på Pompdelux.no, både litt fine i stoffet, ensfarget, og myke og komfortable, med strikk nederst. Bra kompromiss. Men stoffet er tynt, og det første paret har allerede hull på knærne.

Ikke vil han prøve klær, heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:16   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.549
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Og, nei, om han ikke skal trene, eller andre grunner, så skifter han ikke når han kommer igjen. Det lekes jo ganske røft i skoleklærne også. De spiller fotball på asfaltdekke, og klatrer i trær og lager gjørmedammer og demninger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:16   #14
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

9 åringen min (i dag faktisk. ) Går i det meste av klær. Eneste kriteriet hans er at det ikke må være knapp som er vanskelig å åpne og lukke på dongeribuksa.

Likevel ser jeg at han helst foretrekker baggy dongeribukser, gjerne av typen med ribb eller strikk i livet, t-skjorte og hettejakke.

Han kan ha bestemte meninger om hva han vil ha, men går med det jeg kjøper til han uansett. Jeg prøver likevel å kjøpe klær han liker. Jeg tenker at klær er en del av identiteten deres, på samme måte som håret er, og dermed må de få lov å bestemme selv hvordan det skal være, til en viss grad.
Jeg hadde virkelig satt meg på bakbeina om min mann skulle bestemt hvilke klær jeg skulle bruke og hvordan håret mitt skulle være.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:23   #15
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.265
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg kjøper klær litt overalt tror jeg. Exit, HM, Cubus og litt rundt på nett.

Jonas er stort sett med om jeg skal kjøpe klær til han. Han er ikke så veldig interessert, men han sier i allefall nei om det er noe han IKKE vil ha.

Han er veldig glad i farger, og er fargen fin så er genseren/t-shirten fin også. Sko må han også være med å kjøpe. Jeg tror alltid han har større føtter enn det han har, så alt av skotøy må prøves.

Han skifter aldri når han kommer fra skolen. Ikke fordi klærne er for fine til lek på ettermiddagen i hvertfall. Han går gjerne i joggebukser på skolen, kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne gjøre det? Storebror på 18 går jo i joggebukser på skolen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:27   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg lar min niåring bestemme selv og slik har det vært i årevis. Helt siden barnehagetiden. Nå har jeg jente, men jeg ville latt min eventuelle sønn velge selv også.

Det hender jeg må korrigere hvis noen er helt feil, men det er veldig sjelden at hun ikke greier å kle seg selv.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:37   #17
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Har en på 8 og en på 11. Vil nesten si at jenten på 10 år er enklere å kjøpe til enn gutta.

Eldste hater dongri, det skal ikke være vide bukser og helst skal hele rompa vises, men det skal ikke være typiske "sagge" bukser. Fargende bomullbukser er in nå. Idag går minsten i knall rød bukse på skolen, men grønn t-skjorte med tekst på (HM) og en collegejakke utenpå. Sokkene gjerne utenpå buksen. Eldste hadde på seg blå bukse idag, stripete t-skjorte med krage (han elsker krager) og aner ikke hva mer han har tatt på seg. Buksen er mer kortbukse enn langbukse, for den bretter han opp.

Jeg har gitt opp. Kravet er at klærene skal være fine (altså fri for hull og flekker). Og så prøver jeg så godt jeg kan å få buksen på rompa til eldstemann. Det ser jo så teit ut!! Treningsbukser (Umbro) er veldig poppis. De må jeg omtrent slite av når de først har fått dem på. De har en hver, og de må jo vaskes innimellom. Da bruker gjerne mor litt lang tid på vasken, for de er jo så fine i andre bukser!

Regntøy er et kapittel for seg selv. Eldste bruker omtrent aldri uansett vær og vind. Men har skjønt nå som jeg tvinger dem på sykkel til skolen at det kan være lurt. Yngste må ha på pga SFO og uteskole. Men velger nok helst å gå uten regntøy om han får bestemme.

Og jeg har sluttet å fylle opp skapene med klær. De har et par 3 skift, og det er det.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:39   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.733
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg gav opp, han føler han må følge røkla. Handler noe her og der, men fargede bukser på Cubus (billig) ser nesten ut som de på Session (dyre). Handler DC, Quicksilver etc. enten på nett eller i utlandet, alternativt på tilbud å Session. Dessuten må han selv være med for å godkjenne kjøpene.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:39   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Junior(11 år) går helst i joggebukser med tskjorte, genser, jakke over og han er glad for de klærne han får og hvis han arver noe da er det rene julaften for han.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:42   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.673
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har gutter fra 9-10-årsalderen

Jeg har en jente på syv som høres ut som din sønn. Og som også helst vil bare gå i "street-klær", og hater ting som strammer. Joggebukse er favoritten, og T-skjorter med trykk på. Hettejakker er et must. Og storesøsters avlagte Abercrombie T-skjorter selvsagt, men det er vel så mye fordi søsterens heltestatus gjør det vidunderlig å arve klær.

Riktignok går det bittelitt mer mot sommerfugler og glitter (men ikke mye). På skolen får hun gå med hva hun vil så lenge det er kalender/temperaturadekvat.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no