Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-11, 22:28   #21
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!

Tusen takk for mange svar! Det var slett ikke meningen å dumpe et spørsmål her også bli borte det neste døgnet, beklager fraværenheten.

Jeg er altså primært ute etter en dress som holder både til vinterbruk og høst/vårbruk, rett og slett fordi jeg ser at dressene hos oss blir fravokste før de blir utslitte. Ikke at hun vokser så veldig fort, men hun sliter heller ikke mye på dressene. Det er synd å legge bort dresser med knapt synlig slitasje, derfor ønsker jeg noe som kan brukes i flere sesonger.

Det er klart, bevegelighet er veldig viktig, men med hjemmestrikkede ribbe-ullbukser så blir den ganske bra er min erfaring. Men for å være sikker på at dressen har plass til klær nok under vil jeg veldig gjerne høre fra de som har prøvd dressen på den måten jeg beskriver.

Jeg skal absolutt være obs på hvor glatt dressen er på innsiden. Hun er flink til å kle på seg selv (når hun vil, det gjelder vel forsåvidt større barn også), men det er jo ikke nødvendig å gjøre det vanskelig.

Ser at mange anbefaler ReimaTec, og det kan absolutt være et alternativ. Er det noen som har prøvd å bruke dette også i stede for regntøy? Holder det mål her? Hva med de andre dressene, holder de i stede for regntøy?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.