Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Forresten, når jeg tenker meg om har jeg vært i en litt liknende situasjon, dog fryktelig selvpåført. Skulle på fest, var SYK, men på festen skulle jeg. Så jeg tok en febernedsettende, trodde jeg. Og gikk på fest. Hadde meg et lite glass vin, og det neste jeg husker er at jeg våkner oppå en fyr (fult påkledd!), mens vi kliner saftig. Uææææh! Fyren var en jeg virkelig avskydde, så jeg spratt opp og stakk av. Ville aldri ha klint med den fyren om jeg ikke var dopa ned på det som viste seg å være en allergitablett som IKKE skulle kombineres med alkohol
Denne fyren er forresten fremdeles like lite sympatisk, og er nå blitt en sånn langt-ut-i-alfabetet-kjendis. Han var allerede på den tiden en fyr med ambisjoner i den retningen, og jeg husker at jeg alltid sa at om han ble berømt, så skulle jeg selge masse dritt om ham til Se & hør. Men det innebærer jo at jeg må fortelle at jeg faktisk har utvekslet spytt med fyren, og det har jeg i grunnen lyst til at færrest mulig skal vite .
Og selv om det på sett og vis er et overgrep å kline med noen som ikke helt er ved sine fulle fem (de andre på festen sa at det var meget tydelig at jeg var fjern, men de trodde jeg var skikkelig drita), så har jeg i grunnen aldri sett på det som et overgrep, bare som et skikkelig vemmelig minne fra ungdommen