Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av en anna tråd spør eg om dette ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blitt dopa mot din vilje,voldtatt eller forøkt voldtatt
Har du mot din vilje blitt dopa? 6 4,41%
Har du blitt forøkt voldtatt? 10 7,35%
Har du blitt voldtatt? 9 6,62%
Har du blitt utsett for anna type overgrep? 13 9,56%
Har du blitt utsatt for flere av disse overgrepstypene? 12 8,82%
Har du ikke blitt utsatt for noen av delene? 86 63,24%
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 22:11   #41
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...

Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep på den måten at det skjedde noe, men jeg har opplevd å være veldig redd. Konkret ved at jeg ved to separate anledninger har måttet slåss for å komme meg løs / vekk fra menn som hadde planer jeg ikke var enig i.

Jeg gjorde aldri noe med det i ettertid, og regner med at det er fordi jeg tnekt på om jeg hadde opptrådt på en måte som bidro til at de feiltolket situasjonen. klassisk skyld og skam...

Gammel 16-03-07, 00:59   #42
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke blitt utsatt for noen av delene. :heldig:

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 03:18   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Når det gjelder å bli dopet ned mot sin vilje er det jo faktisk noe som lar seg unngå ganske enkelt. Jeg har alltid vært paranoid når det gjelder akkurat dette, og har aldri tatt imot drinker ute f.eks. Kjøper alltid mitt eget i baren og passer på om flasken blir åpnet foran meg.

Hva om dopet blir mikset i drinken din av barpersonalet da? Det har du kanskje ikke tenkt på, men det forekom OFTE en periode bl.a. på Gran Canaria. Man kan aldri være sikker på å ikke bli dopet. Det er det skumle.

Gammel 16-03-07, 19:51   #44
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg tror ikke det er veldig vanlig å bli utsatt for et voldtektforsøk. Ikke så vanlig at flesteparten av oss her inne har opplevd det hvertfall.
Langt i fra jeg.
Men det er mulig jeg tar feil.

Jeg tror det desverre er ganske mange.

Gammel 16-03-07, 20:09   #45
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har heldigvis ikke opplevd noen av delene.

Når det gjelder å bli dopet ned mot sin vilje er det jo faktisk noe som lar seg unngå ganske enkelt. Jeg har alltid vært paranoid når det gjelder akkurat dette, og har aldri tatt imot drinker ute f.eks. Kjøper alltid mitt eget i baren og passer på om flasken blir åpnet foran meg. Tar med meg drinken overalt, og lar den aldri stå når jeg f.eks. skal en tur på do.

Det har alltid jeg gjort å, men jeg har blitt dopa. Fikk noe i drikket mitt og ble kjempedårlig, gikk på do på utestedet og sov til over stengetid. Husker ingenting fra den kvelden.

Det var skikkelig utriveligt.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:53   #46
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Har svart....

Gammel 17-03-07, 21:33   #47
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ble forsøkt voldtatt av de tre grekerne som dro meg med makt ned på en strand på Kos i 1997, men jeg var for full til å oppfatte alvoret der og da. Har tenkt litt på det i ettertid, men det preger meg overhodet ikke.

Gammel 17-03-07, 21:36   #48
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd voldtekt og overgrep, og jeg er sterkt i tvil om hvorvidt jeg synes Aulie har styrket noen sak i det hele tatt. Hverken sin egen eller andres.

Gammel 18-03-07, 03:58   #49
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er blitt både misbrukt og voldtatt ja, begge mennene er frie og franke den dag idag og har aldri fått noen straff. Allikevel hadde jeg aldri gjort det Aulie gjorde, jeg syns ikke det er den riktige måten å gå frem på.

Kan signere Iset, bare bytte ut "begge mennene" med gjerningsmennene istedet.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:04   #50
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor dukket denne plutselig opp? :???:

Gammel 09-03-11, 19:11   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi noen har stemt.

Gammel 09-03-11, 19:11   #52
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Hvorfor dukket denne plutselig opp? :???:

Noen som brukte pollen sikkert.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.