|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt dopa mot din vilje,voldtatt eller forøkt voldtatt | |||
| Har du mot din vilje blitt dopa? |
|
6 | 4,41% |
| Har du blitt forøkt voldtatt? |
|
10 | 7,35% |
| Har du blitt voldtatt? |
|
9 | 6,62% |
| Har du blitt utsett for anna type overgrep? |
|
13 | 9,56% |
| Har du blitt utsatt for flere av disse overgrepstypene? |
|
12 | 8,82% |
| Har du ikke blitt utsatt for noen av delene? |
|
86 | 63,24% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep på den måten at det skjedde noe, men jeg har opplevd å være veldig redd. Konkret ved at jeg ved to separate anledninger har måttet slåss for å komme meg løs / vekk fra menn som hadde planer jeg ikke var enig i.
|
|
|
#42 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har ikke blitt utsatt for noen av delene. :heldig:
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Hva om dopet blir mikset i drinken din av barpersonalet da? Det har du kanskje ikke tenkt på, men det forekom OFTE en periode bl.a. på Gran Canaria. Man kan aldri være sikker på å ikke bli dopet. Det er det skumle.
|
|
|
#44 |
|
Nattrangler
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..
Jeg tror det desverre er ganske mange.
|
|
|
#45 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Det har alltid jeg gjort å, men jeg har blitt dopa. Fikk noe i drikket mitt og ble kjempedårlig, gikk på do på utestedet og sov til over stengetid. Husker ingenting fra den kvelden. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Har svart....
|
|
|
|
#47 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg tror jeg ble forsøkt voldtatt av de tre grekerne som dro meg med makt ned på en strand på Kos i 1997, men jeg var for full til å oppfatte alvoret der og da. Har tenkt litt på det i ettertid, men det preger meg overhodet ikke.
|
|
|
#48 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har opplevd voldtekt og overgrep, og jeg er sterkt i tvil om hvorvidt jeg synes Aulie har styrket noen sak i det hele tatt. Hverken sin egen eller andres.
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Kan signere Iset, bare bytte ut "begge mennene" med gjerningsmennene istedet. |
|
|
|
![]() |
|
|