Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 22:58   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)

Det var rart Pelen sin tråd for fosterhjem skulle dukke opp igjen i kveld.

Seksåringen og jeg satt i morges og sjekket om Molo hadde fått seg et nytt hjem. Han var månedens katt i august, og han er den søteste pusen jeg har møtt. Vi traff ham for 3 uker siden, dessverre mens vi hadde to nye små kattunger ventende i bilen, og vi var bare innom Kattehuset for å si hei til Maxi. Det er vanskelig å skjønne at ingen har grepet sjansen med Molo, men det er vel slik at når man ikke har møtt ham skjønner man ikke hvor spesiell han er. Han er ti ganger så sjarmerende som noen katt jeg har møtt, og søtere å se på enn bildene får frem også.

I kveld har vi vridd hodene våre for å tenke hvem som kunne bli så heldige å få Molo, men ikke klart å komme på noen. Er det noen i området rundt Kristiansand - Stavanger som er interessert? Det følger med tilbud om feriepass og gjerne koseavlastningsbesøk.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.