Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 08:06   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII

Jeg har hatt denne telefonen i ca 1,5 uker og er ikke videre imponert over batterikapasiteten. Må jo lade hver dag jo! I dag hadde det ikke gått 24 timer siden siste lading engang.

Jeg har tatt vekk live wallpaper. (Funket ikke allikevel.)

Det som står på er:
- Wifi (når jeg er hjemme)
- Mobilt nettverk når wifi ikke kan brukes
- Væroppdatering hvert 30. min
- Mail blir lastet ned automatisk
- Lookout anti-virus (tror den sjekker hele tiden)

GPS er skrudd av når jeg ikke bruker den. (Er brukt to ganger.) Facebook blir bare oppdatert når jeg går inn på siden. (Har ikke funnet ut av auto. update her.) Musikk hører jeg ikke på og så langt blir det sjeldent spilt spill.

Jeg bruker telefonene til småsurfing når jeg er hjemme, men det er snakk om noen minutter av gangen, ikke timesvis med FP-oppdateringer.

Er det wifien som trekker så mye strøm? Må jeg skru av wifi og mobilt nettverk når jeg ikke aktivt bruker telefonen? I så fall kunne jeg jo bare ha beholdt den gamle telefonen min, som bare kan ringes og sendes meldinger med...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.