|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIJeg har hatt denne telefonen i ca 1,5 uker og er ikke videre imponert over batterikapasiteten. Må jo lade hver dag jo! I dag hadde det ikke gått 24 timer siden siste lading engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIJe har på wi-fi eller mobilt nettverk bare når jeg bruker dette. Mobil sjekkes ikke automatisk, men bare når jeg åpner mailprogrammet. Har ikke vær-app som oppdaterer seg hele tiden. Videre har jeg på strømsparemodus, som kobler seg inn når batteriet er 30%.
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIJeg lader min telefon hver dag, men så knotter jeg mye på den og. Totalt spiller jeg nok over en time hver dag, sender litt sms, snakker litt, surfer litt, hører på musikk osv.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIWifi bruker mye strøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIJeg lader min hver dag. Storebror pleier å spille den helt tom før han legger seg
![]() |
#6 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII
Hvilken knapp er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIILad den helt ut en gang. Det gjorde jeg med min (by accident, men var like irritert som du). Etter det har jeg ladet den 2.hver dag ved middels bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SII
Hvilken knapp??
![]() |
#11 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIJeg snakket med en selger som har den tlf selv, og han sa at skjermen er så bra at den i seg selv trekker sinnsykt mye strøm. Selv ladet han tlf 1-2 ganger pr dag, men han hadde også en del apps som dro strøm.
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batterikapasitet på Samsung Galaxy SIIDet varierer hvor ofte jeg lader den, men i snitt annenhver dag. Jeg fikk også beskjed da jeg kjøpte den at kapasiteten på batteriet ikke ville være noe særlig bedre enn dette. Jeg er ingen storbruker av tlf, det skal sies. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|