Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn/ungdom alene hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 15:13   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Barn/ungdom alene hjemme?

Når syns dere det er akseptabelt at avkommet kan være alene hjemme over natten?
Jeg har en moden 9.klasse og en grei 2. klassing. De er "ofte" alene hjemme på kveldstid, senest i går. Da var jeg på foreldremøte, og kom hjem 20.15. Da hadde mellombror gitt lillesøs kveldsmat, hun hadde stelt seg og mellombror pusset tennene. Hun sov søtt i sin egen seng. Det oppstår ikke noen problem, mellobror er ganske uveren og hun gjør som han sier.

Jeg lurer litt på et jobbskifte, men det innebærer noen nattskift i måneden. Jeg har godt kjente naboer, og mitt største skrekkscenario med barn alene hjemme er brann og legebehov. Jeg vet at naboene hadde sett etter, og at de hadde stillt opp ved legebehov. Dette vil først bli aktuellt neste høst, men hva synes dere andre?
Jeg aner heler ikke hvordan jeg vil reagere. Jeg ville da gått på jobb rundt 21.00 tiden, og vært hjemme 07.30 og fått de på skolen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.