Trille som blir knøttliten sammenslått
Jeg holder på med å prøve å få kontroll på floken mad antall vogner og barn og bilstoler og hele den suppa der for tiden, og har innsett at vi kommer til å trenge en trille til lillebror som kommer til å være akkurat 2 år når han blir storebror. Søskenvogn tror jeg ikke vi gidder å tenke på rett og slett, men for å få kabalen til å gå opp med antall barn og vogner i daglig bruk på forskjellige steder har vi konkludert med at vi kommer til å trenge en trille.
For å få levert kommende storebror i bhg hvor han også må ha en sovevogn stående en stund, samtidig som lillesøster må være med i egen vogn (godt man har en storesøster som liker å tjene penger tilgjengelig ), men hvillken vogn som blir stående der kommer litt an på.
Vi har to vogner som utfyller hverandre til soving og baby og trilling forsåvidt, men de kan ikke brukes samtidig som sovevogn i bhg, og så er det ikke plass til begge i bilen samtidig hvis hundene skal være med.
En som helst tar så liten plass at den kan bæres under armen og dyttes inn i bagasjen under en annen vogn ved siden av et digert hundebur, som har grei sovestilling til en toåring (om den også kan brukes av baby på fra 3-4 mnd hadde det jo vært perfekt), og hvis man i tillegg kan feste et Maxi Cosi Pebble på den nærmer vi oss perfekt.
Finnes denne trillen?
(Og så begynner jeg å lure på hva i all verden jeg tenkte på da jeg syns det var en god ide med 3 unger og 2 bikkjer?????)
|