|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttDet ligger noen brukte City Select ute på finn nå. Men det er ei asfalt- og kjøpesentervogn - vi har intet mindre enn to Emmaljunga Edge Duo til bruk i skogen (vi bor rett ved en tursti) og til dagsoving hjemme. BJCS bor fast i bilen.
|
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttTil og fra bhg skal vi fly, eller på annet magisk vis sveve hjemmefra. Spesielt midtvinters. For da er snøen uansett for klumpete til at jeg orker å baksere meg selv, baby og toåring ut i en vogn uansett. Toåring kan gå selv mens jeg triller baby? Bære baby i meitai? Midtvinters høres det ut som mye pes.
|
|
|
#23 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttMulig mannen får beskjed om at menneskene på internettet sa vi trengte ny vogn, på flekken.
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttGreia er at jeg er ikke helt overbevist om at ei trille løser noe som helst for dere. Ok, dere kan kanskje ha nytte av adaptere for bilstol. Men ikke utover det. Hvis dere trenger å ha toåringen i vogn, trenger dere egentlig ei søskenvogn. Synd, men sant.
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttTrille er egentlig mest fordi han trenger noe som tar liten plass i bhg, de har nemlig egentlig ikke plass til å oppbevare vogner der over natten. Så da blir jo floka hvordan i alle dager jeg skal klare å komme meg til bhg med en unge som skal ha en vogn stående der, og en unge til som gjerne sover underveis.
|
|
|
#26 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttTror dere må ha en søskenvogn som kan funke som singel bagvogn. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslått
Jeg kom meg ingen steder med begge to så sant de ikke begge satt/lå i vogn (23 mnd mellom mine). Trilla i barnehagen og hang igjen søskensetet der og gikk videre med lillebror. Da hadde storebror en Simo stående der som sovevogn.
|
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttIkke for å ta fra deg motet, men plutten sover fortsatt. Og han elsker vogna si. Han er flyttbar til fots, men mens han var veldig på "gå sjøl" for et halvår siden blir det nå veldig fort "bære!!!" hvis han er litt sliten. Det var pur lykke å ta frem vinterposen og han foreslår stadig at vi skal ut og trille tur så han kan sove litt i den posen.
|
|
|
#29 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttKonklusjonen blir egentlig at jeg rett og slett skal selge de to vognene vi har, kjøpe en søskenvogn som funker som bagvogn, og sette det gamle rælet av en paraplytrille i bhg? *forvirra*
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Det gamle rælet lar seg vel knapt slå sammen, så det er mulig du trenger en trille, men jeg tror det er søskenvogna du trenger sånn sett ja og ikke ei ny trille. Sånn egentlig.
|
|
|
#31 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttBugaboo Donkey? Mulig du må selge mer enn et par vogner for å finansiere den. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Midt-Norge
![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttKjøpe større bil?
|
|
|
|
#33 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttKan han ikke sove på madrass inne i barnehagen, så trenger du ikke styre med noen vogn for dagsovingen hans? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttStørre bil er uaktuelt, den fungerer veldig fint den vi har, og det er bare 2 år siden vi kjøpte den for å få plass til alle. Hadde vel ikke akurat regnet med at vi skulle være så heldige at vi vant i babylotto igjen.
|
|
|
#35 |
|
etterpåklokest
|
Det var jo kjipt da, at de verken kan oppvare vogner eller la ungene sove inne. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttSyns ikke P&T'en var så tung å trille egentlig. Irriterte meg heller over at jeg syns jeg sparket borti vogna.
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttEr det bare jeg som mistenker at det store barnet kanskje føler han får litt dårlig utsikt i den donkeyen? Ellers så den jo veldig grei ut å trille.
|
|
|
#39 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, setet kan settes kanske rett opp, så det tror jeg ikke er noe problem. Derimot tror jeg kanskje vogna er litt for åpen og pinglete for norsk vinter. Og jeg har ikke råd til en ekstravogn til 12000.
|
|
|
#40 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|