Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Jeg har vært ute for endel sånne, og syns vel egentlig mest synd i dem, men blir irritert også, fordi folk jo går rett på og skriver lange sympatiinnlegg og føler med dem. Det er ikke alltid like lett å vite hvem som lyver eller ikke heller, jeg gikk jo rett på den KG-historien. Det gjorde jo ikke du (jeg er domm såm et brø). Jeg syntes virkelig synd i mennesket, og ble satt ut og skikkelig irritert da jeg hørte at alt var løgn fra ende til annen. Skjønner ikke hvorfor folk må konstruere opp sånne historier, og KG-historien var jo ekstra syk siden dette skjedde over lengre tid og inneholdt detaljerte opplysninger. At ikke flere, deriblandt meg selv, luktet lunta tidligere ... 
Jeg vet ikke hva man bør gjøre med slike. Kanskje bare overse dem når det er snakk om småting, men når det blir ekstra ille, slik som med de som feks. stjeler bilder av andre barn og legger dem ut som sine egne, slik ei gjorde på DB i fjor, og forteller en falsk livshistorie om seg selv og dette barnet, så bør det jo selvsagt tas affære.
|