|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?
Ja den hørte jeg om for en stund siden. Var det ikke sånn at noen hadde prøvd å besøke henne eller sende blomster eller noe, og så fikk de beskjed av sykehuset om at det ikke hadde vært noen slike tragedier der på det tidspunktet, at denne dama ikke lå inne i det hele tatt? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Åhhh, har dere vært borti Forrestlady da? Gærne dama som er "healer" og driver på og suller på diverse foreldrefora?
|
|
|
#23 |
|
Bare sær
Ja, det forbauser meg ikke.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Joda, jeg skjønner at slike situasjoner kan være vanskelig. Dette tilfellet - oppkonstruering av en død som ville minne andre om en tøff situasjon - er jo ikke bare "fantasi", det er jo et tegn på mangel på folkeskikk, det er å oppføre seg dårlig ovenfor andre! Men jeg vet ikke om jeg mener at "løgn" er så mye verre enn sarkasme og andre former for uthenging? |
|
|
|
#25 |
|
Skrekkøgle
|
Jo, moderatorer på SM forsøkte, da de ante ugler i mosen, å "sende blomster", og ringte til sykehuset. Mange brukere alarmerte jo, og de følte seg vel forpliktet til å sjekke, siden såpass mange engasjerte seg noe voldsomt, både med hjertet og hormonene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Skrekkøgle
|
Åh ja. På flere plasser. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Utrolig hva mennesker kan gjøre for å får oppmerksomhet. Hva er KG for noe?
|
|
|
#29 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Hehe. Vet ikke om det er lov, engang. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg syns det er usmakelig at nick blir nevnt her, dog liker jeg så klart ikke lystløgnere. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Ingen av disse nickene eksisterer lenger.
|
|
|
#34 |
|
Jeg tror det er mange flere enn henne, t.o.m. kanskje her inne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Det er jo synd at noen må dikte opp historier på forum, men det er vel sikkert noen som synes det er interessant også. Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert, men siden vi bruker nick her inne og ikke har noen plikt på å bevise hva vi skriver, så dukker det vel opp tråder og innlegg som ikke er sanne her fra tid til annen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Men er det ikke forskjell på å komme med en og annen usannhet og det å konsekvent skrive usannheter?
|
|
|
#38 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Jeg kunne jo glatt presentert meg som tobarns-mor, om jeg ville være anonym, feks. (med ett annet nick, vel og merke...) Det vil jeg ikke si er løgn eller å være lystløgner, fordi det er å ikke ville bli identifisert. Jeg vet feks om mange som har gjort det, og det må det være takhøyde for, på forum, synes jeg, men direkte å dikte opp historier fra innlegg en, er jo for dumt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva syns dere om forumløgnere?Sånn helt på sidelinjen: hvordan i all verden har dere tid til å være engasjert på så mange forum samtidig? Med engasjert mener jeg at dere husker nick, livshistorier og at dere kjenner dem igjen fra forum til forum (selv om de har forskjellig nick)? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Absolut ateist
|
Hvem snakker om samtidig?
|