Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Større lepper og sånt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-11, 23:55   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Større lepper og sånt

Jeg leste denne artikkelen i aftenposten i går: http://www.aftenposten.no/nyheter/os...cle4259824.ece

Og det har jeg tenkt en del på det siste døgnet. På hvilken måte synes du at slike artikler påvirker synet på å "fikse på utseende"?

Artikkelen er jo lettere kritisk til denne typen inngrep. Allikevel synes jeg at det bidrar til å normalisere det å fikse på utseende. Jeg har aldri tenkt over egne lepper før, men denne artikkelen fikk meg til å lure på om det var noe galt med dem. Et par konsultasjoner med speilet sier meg at jeg slett ikke er i målgruppen, men bare at jeg måtte undersøke syntes jeg var rart. Og hva med de som ser i speilet og tenker: "Ja. De er kanskje litt små. Alle andre gjør det, så da burde kanskje jeg også?" Jeg synes slike artikler bidrar til å innsnevre normalområdet for utseende.

Huff. Jeg synes jeg formulerer meg knotete nå, men jeg ønsker altså i større grad å diskutere konsekvensen av slike artikler fremfor kosmetisk kirurgi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.