|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Større lepper og sånt
Ja, og det er det som er så skummelt.
|
|
|
|
#22 |
|
This is normal!
|
Sv: Større lepper og såntDet jeg likte ved denne artikkelen var det som er uthevet.
Fine Aftenposten.
|
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Større lepper og såntJeg observerte et sånt andenebb på et utested her en dag, eller, det vil si, min kjære observerte, og slet hardt med å holde seg alvorlig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Større lepper og såntJeg syns slikt som dette bidrar heller til å se ned på slike inngrep. For meg. Jeg føyser det bort når jeg leser det mens jeg fniser og tenker tilbake til "step by step" episoden hvor hun mørke jenten gjorde dette og fikk andenebb.
|
|
|
#25 |
|
can-jur
|
Sv: Større lepper og såntEr det bare jeg som synes sånn artikler bare er med på å stigmatisere de som tar denne typen ingrep og gjøre dem til en gruppe jeg i allefall IKKE vil være en del av
|
|
|
|
#26 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Større lepper og såntJeg har aldri latt meg påvirke nevneverdig og gjør det fremdeles ikke. Nå er jeg mye eldre enn de fleste her, og jeg har fått vokse opp i ei tid uten kroppsfiksering, og jeg var også i et ungdomsmiljø som til tross for sin egen sære grad av uniformering ikke var så veldig opptatt av kropp og utseende. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Min første tanke er den samme som din.
|
|
|
|
#28 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Større lepper og såntMen lepper? Jeg tror faktisk at jeg aldri har lagt merke til leppene til folk? Det må da bety at de aller, aller fleste har helt normale lepper? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Større lepper og såntJeg kommer aldri til å gjøre noe med leppene mine, nei. jeg har fine lepper og har ikke noe ønske om å se ut som døtrene til John Fredriksen.
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Større lepper og såntRettelse: Jeg har jo lagt merke til leppene til folk, men da er det fordi de har sprøytet silikon (eller hva det nå er) og de ser helt abnorme ut. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Større lepper og såntEr meget fornøyd med leppene mine jeg. Og det er gubben også. men nå har jeg litt trutelepper da så...... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: der min pute ligger
![]() |
Sv: Større lepper og såntjeg ved 2 annledninger gått en dag fyldige og svulmende lepper. de så ut som de ville ha gort om de var blit fylt, Det var en liten bivirkning av permanent makeup, (tatoverte lepper... der fargen bleknes over en del år og blir borte) Jeg har en liten munn uten spesielt kjøttfulle lepper. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Rockesøster
|
Nå venter vi altså på at du snart skal komme med innlegget der du navngir denne flotte klinikken, asså |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjenner meg godt igjen der. Jeg er IKKE spesielt fiksert på utseende, likevel tar jeg meg i å tenke på ting som kanskje kunne fikses. Tror neppe jeg kommer til å gjøre noe, men det kunne jo vært fristende å slippe hengeøyelokk, hengepupper og hengemage. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Større lepper og såntJah, da har denne tråden gjort at jeg har gått til inkjøp av en lip-plumper (lipgloss) fra ID Minerals. Jeg lar meg jo rett og slett ikke påvirke overhode...
|
![]() |
|
|