Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ta med hunden på kirkegården?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 13:52   #32
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med hunden på kirkegården?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg utviser svært stor respekt med selv vår søte lille nusselige hund som alle vil kose med. Jeg gjør sånn som jeg ville likt at folk med store hunder skulle gjort med sin hund når jeg møter de.
Går kun med lang line når det er langt til folk og strammer inn med en gang det kommer folk og slipper den ikke på barn før de selv viser at de kommer og vil klappe den.
Jeg går ikke tur på kirkegården her vi bor for jeg synes også lite om at hunder skal tisse rundt der. Han får heller ikke lov å tisse rundt på skolegården.

Å ikke tisse i skolegården/barnehagen er jeg helt tilhenger av ja.
Og jeg synes ikke det flott å la hunden tisse på en gravsten, men om uhellet skulle være ute, så er det ikke krise.
Synes jeg.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.