Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Londontips for noviser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 00:13   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Blunk

Londontips for noviser

Jeg har fått Londontur av foreldrene mine i 30-årsdagsgave. Jeg og mamma drar om en drøy uke. Vi skal være fra torsdag til søndag.

Ingen av oss har vært i London før og jeg vil gjerne ha tips til ting vi kan se, hva vi bør få med oss. Vi vil helst unngå de store turistmagnetene med mindre de er absolutte musts og ønsker ikke å bruke all verdens tid på sightseeing. Moderne kunst, fine parker, morsomme markeder etc. er av interesse.
Vi skal bo i Kensington. Hvor bør vi dra på shopping? Jeg er ute etter Hunterstøvler spesielt og fine barne- og dameklær generellt

Noen tips plasser å spise ønskes. Mamma er ikke spesiellt vågal i matveien så ting som Sushi og Indisk utgår.

Hvis du i tillegg vet om en enkel og god reiseguide må du gjerne dele det

Sist redigert av Vianne Rocher : 31-10-11 kl 00:22.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.