Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Foundation? Concealer? Rynkekrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-11, 21:01   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foundation? Concealer? Rynkekrem?

Jeg har vært velsignet med overraskende pen og veloppdragen aniktshud, tatt i betraktning at resten av kroppen kan være et atopisk katastrofeområde.

Jeg har ikke trengt verken concealer eller foundation og har stor sette brukt active moist fra dermalogica som hudkrem, i tillegg til litt solpudder på kinnbena for å friske opp den gustne vinterfargen.

Nå innser jeg at de mørke partiene under øynene og de fine røde flekkene langs nesen som småbarnsmorlivet har skjenket meg faktisk kan skjules. Men hva bruker jeg? Concealer? Foundation? Fra hvem? Og hvordan? Jeg ønsker bare noe lett som kan dempe de verste skyggene. Er MAC bra? Hva med andre merker?

Og hvilken rynkekrem er det man bruker når de første kråketærne viser seg ved øynene?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.