|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
villende
|
Foundation? Concealer? Rynkekrem?Jeg har vært velsignet med overraskende pen og veloppdragen aniktshud, tatt i betraktning at resten av kroppen kan være et atopisk katastrofeområde. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Bruker gullpennen fra YSL men synes egentlig ikke den er SÅ fantastisk. Men den duger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
![]() |
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Har vært veldig sløv med å bruke foundation, consealor og sånt selv om jeg langt fra har plettfri hud. Syns det har tatt lang tid og mye styr... Har oppdager ID Bare Minerals
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
![]() |
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?
Glemte å nevne at jeg også bruket consealor fra samme merke. Ett til to lag med foundation pudder og et lite strøk consealor under øyne og på staints og off I go
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Guds gave til onsdager?
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Abonnerer.
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Tjorven, jeg er blå samma hva, tryllepenn eller ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Rynkekrem lurer jeg også på, men blått under øynene har jeg funnet en løsning på: i.d. well-rested for eyes. Bruker det sommer, som vinter. Er atopiker, men denne har jeg tålt i over ett år nå.
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Betyr det forresten at jeg er gammel når jeg går inn i rynkekremtråder? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
fri
|
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Det er ikke så lett å finne riktig foundation. Går man i et parfymeri så får man gjerne prøve foundationen på hånden, og det er langt fra det samme som i ansiktet der det skal være. Det beste er å prøve ulike nyanser, i godt lys. Jeg holder hudpleie/sminkekurs, og ser at det er en av de viktigste tingene å finne riktig nyanse. Foundationer kommer jo i flere dekningsgrader, og også for ulike hudtyper. I kremform eller pudderform (mineral). Concealer er kjekt å ha på under foundation for å skjule flekker eller fargeujevnheter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Jeg har prøvd veldig mange ulike concealere, da jeg også er blå under øynene. Famileting. Har prøvd magiske penner, og vært innom ulike merker og prisklasser. Sist redigert av Dronningen : 03-12-11 kl 22:40. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Enig, enig, enig! Den er bedre enn noen concealer, men man må bruke liiite, jobbe den godt inn, og ha ok gjennomfuktet hud under øynene. Jeg bruker den også på lokket, og føler at den gjør at jeg ser mer levende ut.
|
|
|
#19 |
|
fri
|
Denne roll-on-en er kjempefin på mørke ringer under øynene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Peppy!
|
Sv: Foundation? Concealer? Rynkekrem?Siden du har sensitiv hud ville jeg testet ut kremer hos hudpleier, Gaia. Jeg smører helst ikke noe på ansiktet uten at en hudpleier har sagt at det er greit. Brent barn, kan man vel si. En feil ansiktskrem har gitt meg eksemplager i månedsvis, så det er helt krise hvis jeg bommer. Jeg tok en råsjans da jeg kjøpte BareMinerals-pudder, og det er bare såvidt jeg kan tåle det, og utelukkende til festbruk hvor det sitter på i noen få timer. |
|
|
|
![]() |
|
|