Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gir dere til tiggere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 22:57   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir dere til tiggere?

Jeg synes overhodet ikke at de forsøpler bybildet. Mennesker forsøpler, men de er ikke søppel selv.

Så lenge det er voksne mennesker som tigger, så må de gjerne være der for min del. De er desverre en del av Oslo. Desverre i den betydningen av at jeg skulle ønske ingen hadde en slik livssituasjon at de trengte å tigge.

Det burde ikke sjokkere noen at det finnes fattige, fattigdom og stor nød også i Norge. Hadde det vært barn som var tiggere - eller som var med sine foreldre og tigget- hadde saken vært en helt annen for meg. Og til om de tilreisende som blir sjokkert over tiggerne i Oslo tenker jeg at de nok ikke har vært i områder av verden hvor tiggerne og omstendighetene er langt mer opprørende og tragiske.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.