Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye kostet vinterhabitten i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 13:27   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Hvor mye kostet vinterhabitten i år?

Bare nysgjerrig jeg, hva brukte dere på vinterklær i år?

Tolvåringen fikk jakke til 399kr (dun/gås parkas), Reflex vinterbukse til 199kr, vintersko til 350kr (halv pris). Hansker og luer fra i fjor.

Åtteåringen fikk Polarn o pyret brukt todelt dress til 350kr, ekstra vinterjakke til 149kr fra Redhil, reima vinterbukse til 199kr, sorel støvler til 249kr, cherrox til 99kr, nye luer fra Reima til 350kr, nye HH votter til 99kr og hansker til 99kr. Og så fikk han adidas gore tex foret høststøvler jeg tror vi kan bruke litt.

Toåringen har fått brukt reimadress til 300kr og TTH dress til 200kr. Viking gore tex til 300kr.... Og cherrox, samt to par vinterstøvler til 350kr samlet (superdupersalg er kjekt).Og reimalue til 99kr. I tillegg har jeg kjøpt en brukt troll lue til 50kr. I våres kjøpte vi et par nye luer fra Reima og votter fra Isbjørn of Sweden og reima. Husker ikke akkurat pris men rundt 400kr.

De største har ull og fleece fra ifjor, brukt et par hundre kr på åtteåringen tenker jeg, men minsten har fått ull og fleece for et par tusen kr kan jeg tenke meg

(og så lurer man på hvor pengene havner...)

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.