Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julaftenproblem

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 00:30   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julaftenproblem

Jeg leste gjennom tråden en gang til, og lurer på hvor mange barn dere har totalt, og hvor små de er.. Ettersom de tydeligvis skaper kaos?

Det er jo ikke bare søsteren din som er "vanskelig" her heller. Greit nok at de ikke vil feire alene, men dere vil jo heller ikke feire med dem.... Men vil ikke barna dine like å feire med sine søskenbarn? Det hadde mine likt, vet jeg. De gleder seg til å feire med alle søskenbarna i år, og det blir livat nok, med en kolikkgutt på 2 mnd, en aktiv på 9 mnd og en gutt på snart 3, pluss mine som er 6 og 9,5. Sleng på ei hyper bikkje også, så er kvelden fullkommen. Men, det er snakk om èn kveld. Vi har backupplaner slik tilfelle det blir for mye støy, deriblant sparktur om det blir føre til det (tvilsomt), fakkel-"tog" i gutua, "kino" for snart 3-åringen på et av soverommene osv. Vi er som sagt flere voksne enn barn totalt sett, og klarer oss jo greit da, men støynivået kommer nok til å merkes.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.