Sv: Sven O. er vandret heden
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.
Jeg hadde nok forventet at min far hadde oppført seg litt bedre enn det Sven-O dessverre har gjort, men så hadde min far hatt litt andre forutsetninger enn Sven-O også. Sven-O var ikke av de skarpeste knivene i skuffen FØR MM gitet seg med HM, så hvordan kunne de forvente at han plutselig skulle oppføre seg som om han var oppfostret med sølvskje i munnen? Min far er verdens snilleste og godeste mann, men jeg vet at han ikke hadde vært den perfekte far for ei kronprinsesse. Han har litt for bastante meninger innen diverse felt, og han er heller ikke blitt forberedt på mediesircus, som heller ikke Sven-O var. Det jeg mener, er at hvorfor skulle Sven-O plutselig forandre seg til noe han absolutt ikke var? Ja, han har sagt mye dumt, men han er også blitt feilsitert, forfulgt og gjort narr av i sin tid som kronprinsessens far. Han har nok heller ikke gjort de mest fornuftige ting, akkurat som mange andre vanlige menn, men han har dessverre hatt kamera, journalister og andre idioter på nakken konstant.
Så jeg forsvarer ikke alt Sven O har gjort eller sagt, men han var bare en vanlig mann, som dessverre ble klovnen som media elsket.
Hvordan han var som far før MM ble kjent, synes jeg ikke har noen relevans, da MM selv hadde sin fortid som vanlig "kvinne i gata". Hun ble tilgitt, hvorfor ikke han?
Fred være med hans minne!
Jeg er enig i det du skriver her, det er litt av grunnen til at jeg synes hele historien er spesielt trist. Jeg vet heller ikke noe om hvordan han var som far "før". Men for hvem som helst, enten du er kronprinsesse eller ei, er det trist når foreldrene ikke oppfører seg slik foreldre "skal gjøre".
Synes det er trist at problemer mellom en far og datter ble utnyttet og gjort til underholdning for folket.
Min far har ikke alltid gjort de mest fornuftige ting, men de har heldigvis fått forbigå i stillhet.
|