Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sven O. er vandret heden

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-07, 21:33   #41
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sven O. er vandret heden

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Triste greier.
Håper virkelig MM og resten av familien fikk snakket ordentlig sammen og funnet ut av ting før han døde. Det må være fryktelig for far og datter å få et så vanskelig forhold som de må ha hatt.

Signerer.

Gammel 21-03-07, 21:34   #42
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Nei, for all del, for det første har jeg ingen sympati for ham, dessuten har han og media har vel klart å spre dette selv. For det andre synes jeg det er trist hvis noen mener at han ikke er skyld i dårlig oppførsel ovenfor familien sin.

Jeg har ikke på noe vis sagt at han ikke er skyldig i dårlig oppførsel. Men jeg snakker om den hetsen han har fått gjennomgå etter at hans datter ble sammen med kronprinsen.

Gammel 21-03-07, 21:34   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Du vet at han var psykopat? Ut ifra hva da? Det du har lest?
Jeg syns du er direkte ufin mot de som har levd med psykopater når du slenger ut diagnoser som dette om folk du ikke kjenner.

Hvorfor prater dere om hva jeg har lest og om hvem jeg ikke kjenner. Jeg skriver at jeg vet hva jeg prater om. Dere kan vel velge å tro hva dere vil.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 21:35   #44
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor prater dere om hva jeg har lest og om hvem jeg ikke kjenner. Jeg skriver at jeg vet hva jeg prater om. Dere kan vel velge å tro hva dere vil.

Det gjør det ikke noe bedre. Ikke det grann!

Gammel 21-03-07, 21:37   #45
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det gjør det ikke noe bedre. Ikke det grann!

Jeg synes det er bedre å uttale seg om noe man vet, istedenfor å synse om hvordan han var og hvorfor han gjorde all dritten i media uten å vite hva man prater om. Vi har forskjellige grenser for hva som er ondskapsfullt, jeg mener han var ondskapsfull i hans uttallige flaue opptredner i pressen. Blant annet.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 21-03-07, 21:39   #46
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Folk må få lov til å si meningen sin med de forutsetninger/erfaringer man har.
Ser ikke helt greia med å KUN si godord om folk fordi de er døde.

Det er alltid trist at folk dør, men man trenger ikke like dem fordet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 21:39   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. Jeg ser rødt når noen, tilsynelatende uten grunn, stemper folk som psykopater, derfor reagerte jeg her. Ut ifra det jeg har fått med meg om mannen var han for "enkel" til å kunne være psykopat. Han kunne sikkert ha psykopatiske trekk (alkoholikere har ofte det), men ikke mer enn det. Dette er ting jeg har tenkt basert på det jeg har lest og sett på tv, og om du påstår at du vet noe annet, så må jeg vel velge om jeg vil tro på det eller ikke da.

Gammel 21-03-07, 21:41   #48
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er bedre å uttale seg om noe man vet, istedenfor å synse om hvordan han var og hvorfor han gjorde all dritten i media uten å vite hva man prater om. Vi har forskjellige grenser for hva som er ondskapsfullt, jeg mener han var ondskapsfull i hans uttallige flaue opptredner i pressen. Blant annet.

Ok. Da ser jeg hvor vi ser forskjellig på tingene. Jeg antar at han var "enkel", mens du mener han var ond.

Gammel 21-03-07, 21:42   #49
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ok. Jeg ser rødt når noen, tilsynelatende uten grunn, stemper folk som psykopater, derfor reagerte jeg her. Ut ifra det jeg har fått med meg om mannen var han for "enkel" til å kunne være psykopat. Han kunne sikkert ha psykopatiske trekk (alkoholikere har ofte det), men ikke mer enn det. Dette er ting jeg har tenkt basert på det jeg har lest og sett på tv, og om du påstår at du vet noe annet, så må jeg vel velge om jeg vil tro på det eller ikke da.

Skjønner, jeg prøvde å skrive innleggene slik at det ikke virket ubegrunnet og som jeg har lest se&hør-sladder. Jeg skjønner at mange har fått inntrykk av en stakkarslig, enkel klovn som ikke har visst bedre enn det han har gjort. Jeg mener at jeg vet noe annet.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 21-03-07, 21:45   #50
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du vært der sammen med ham, når han er blitt etterfulgt av pressen til alle døgnets tider? Jeg har faktisk sett hvordan de har jaget ham rundt, og han var helt fortvilet over at de ikke kunne la ham være i fred.

OK. Han var kanskje en dårlig far. Det gir ikke media noen lovlig grunn til å forfølge ham 24/7? Det er kun MM sin skyld, og hennes omgang med kongefamilien.

Hadde en person i min familie blitt sammen med en kongelig, og bedt meg om å oppføre meg anderledes enn den personen jeg er, hadde jeg bedt dem suge seg hardt.

Kan du nå være så snill å lese hva jeg skriver:

JEG UNNSKYLDER IKKE ALL HANS OPPFØRSEL!
JEG FORDØMMER MEDIENE!
JEG FORDØMMER SITUASJONEN HAN UBEDT KOM OPP I!

Gammel 21-03-07, 21:54   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har du vært der sammen med ham, når han er blitt etterfulgt av pressen til alle døgnets tider? Jeg har faktisk sett hvordan de har jaget ham rundt, og han var helt fortvilet over at de ikke kunne la ham være i fred.

OK. Han var kanskje en dårlig far. Det gir ikke media noen lovlig grunn til å forfølge ham 24/7? Det er kun MM sin skyld, og hennes omgang med kongefamilien.

Hadde en person i min familie blitt sammen med en kongelig, og bedt meg om å oppføre meg anderledes enn den personen jeg er, hadde jeg bedt dem suge seg hardt.

JEG FORDØMMER MEDIENE!

Jeg skjønner hva du tror og føler. Men situasjonen var at han ble betalt flere hundretusen av et visst blad, han konstruerte selv sakene mange ganger, han ønsket i aller høyeste grad å være i medias søkelys. Mulig han følte det belastende etterhvert og i perioder, og han burde for all del vært ignorert og beskyttet mot seg selv. Det er synd at han fikk slippe til på den måten i media. Jeg synes ikke det var ubedt.
Det med å oppføre seg annerledes enn det man er har vel med om man faktisk oppfører seg anstendig i utgangspunktet. Jeg synes ikke folk skal få gjøre hva man vil selv om man har bestemmelserett over seg selv.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 21-03-07, 22:00   #52
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper han fikk skværet opp med MM og sine øvrige nærmeste før han døde. Ut over det har jeg ingen annen kommentar enn at jeg syns det er litt upassende å snakke stygt om nylig avdøde, uansett om han skal ha "fortjent" det eller ei.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 22:04   #53
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

han konstruerte selv sakene mange ganger

Du tenker ikke på at det kanskje kan ha sammenheng med at han etter sigende var alkoholiker, sikkert trengte pengene og fikk store sedler hivd etter seg av S&H så snart han åpnet munnen? For en enkel sjel som kanskje ikke hadde evner til å se konsekvensene ble det vel et enkelt valg, vil jeg tro.

Gammel 21-03-07, 22:06   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Du tenker ikke på at det kanskje kan ha sammenheng med at han etter sigende var alkoholiker, sikkert trengte pengene og fikk store sedler hivd etter seg av S&H så snart han åpnet munnen? For en enkel sjel som kanskje ikke hadde evner til å se konsekvensene ble det vel et enkelt valg, vil jeg tro.

Selvfølgelig ser jeg den siden av saken. Han var uansett ikke en så enkel sjel.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 21-03-07, 22:10   #55
MokkMokk

Standard

Selvfølgelig ser jeg den siden av saken. Han var uansett ikke en så enkel sjel.

Nåh. Langvarig, høyt alkoholforbruk har nå en tendens til å gjøre sitt med de små grå.

Gammel 21-03-07, 22:12   #56
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Haha. Psykopat var nok salig Bjarte slett ikke.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 22:14   #57
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Nåh. Langvarig, høyt alkoholforbruk over lang tid har nå en tendens til å gjøre sitt med de små grå.

Jojo, sant nok.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 22-03-07, 01:44   #58
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

JEG FORDØMMER MEDIENE!

Hvorfor fordømme mediene når han ønsket medienes oppmerksomhet selv?
Han kom kanskje ubedt inn i situasjonen som faren til Norges kommende dronning, men da bør man jammen ta seg sammen, og forsøke å oppføre seg deretter.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man skal forsvare Sven O.'s oppførsel. Hverken når han levde, og heller ikke etter han nå er død. Han hadde ganske mange år på å rette opp et skjevt førstegangsinntrykk, men det virker som han ønsket all den negative, teite fokuseringen han fikk, for han lot det stå til og ble villig med på alt tullballet.

Gammel 22-03-07, 01:45   #59
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper han fikk skværet opp med MM og sine øvrige nærmeste før han døde.

Det håper jeg også.... både for hans egen og familiens skyld

Gammel 22-03-07, 09:17   #60
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Nettavisene sier de ble venner igjen.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.