Sv: Dr Martins til en 8 åring?
Masse nyttige innspill i tråden, tusen takk 
Som ofte er tilfelle trenger jeg bare en tråd på FP for å ta en beslutning , og det blir ikke Docs enda. Greit nok, jeg parkerer argumentet om at hun er for ung, og at det ikke er "passende".
Men som Olympia, ser jeg overhode ikke på Docs som pensko eller helgesko, men i aller høyeste grad hverdagssko. Og vesla er veldig aktiv, spiller slåball på skolen i frimutter og løper ganske så mye i hverdagen får jeg inntrykk av. Så hvis Docs er tunge og litt stive, kan de umulig være gode for de smale delikate føttene hennes og de nærmest spinkle anklene hennes. Dessuten er ekstra ammunisjon til meg i denne krangelen at hun «vant» sist gang da hun fikk mast seg til UGGs da vi var i New York på ferie. Dette var sterkt mot min vilje og hun brukte store deler av ferien på å overtale meg. UGGs'ene «bor» hun i nå på andre året og verre fottøy skal man lete lenge etter. Så neste kjøp av støvler blir noe mer «fornuftig», basta.
Flere påpeker prisen på Dr Martins. Må bare presisere at jeg ikke ville ha betalt over tusen kroner for et par Docs til et barn, men de finnes alltid til rundt £50 på amazon.