Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Boksirkel klassikere?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-11, 18:15   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksirkel klassikere?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har lest et par sammendrag på nett siden i går. Man blir jo nysgjerrig. Jeg skjønner at det er mye lidelse og misforståelser og fæle ting og elskende som ikke får hverandre og grov utnyttelse av dem som ikke er så heldige her i livet og sånn, men hva er moralen? Og bør jeg lese den?

Det er vel omtrent 20 år siden jeg leste den, og jeg husker ikke om det var noen moral utover dobbeltmoral og en generell følelse av at "det går til helvete med alle som ikke fortjener det". Jeg er jammen ikke sikker på om jeg vil anbefale noen å lese den, for noen hyggelig historie er det jo ikke, men jeg elsket den på samme måte som jeg elsker Hellemyrsfolket, fordi det er en nydelig bok, og på tross av at det går til helvete med alle man liker. : spoiler villt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.