Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
I'm in! Jeg skal i hvert fall ikke gjøre som i år: se den sammen med storesøster og fnisete venninne. De skjønte jo nada av alt det fine, og lo på feil sted, og jeg fikk store forklaringsproblemer av sex-stand-in's forhold og jobbbeskrivelse.
Og storesøster forstod jo hvorfor Emma Thomson gråt; selv hadde hun nok blitt skuffet hvis hun forventet et kjede som istedet var en CD, men å gråte for det var lissom litt vel bortskjemt da.
Next time, LA home alone.
Det er helt vesentlig å spare denne til barna faktisk kan sette pris på den. Pøbelprinsessen må vente. Men jeg lurer på om jeg skal invitere stesønnen, som blir 17 hvert øyeblikk, til å se den. Han er en kul fyr, og i sommer så vi to sesonger av Sex and the city sammen. Han gjorde det mest for å få kred hos damene, selvsagt. Og det har han fått. Jeg tenker han blir en mega-hit hos damene hvis han hevder at LA er hans yndlingsjulefilm.
Nå må det tillegges at han bor i et skandinavisk naboland og allerede scorer masse poeng på å kunne snakke norsk og å ofte ikle seg Setesdalskofte og Mariusgenser.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|