Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 21:28   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvilken utroskap er det som ikke er fullbyrdet?

Han som kjøper smykket..? Jeg tolker det som at hun rett og slett lurer ham til å kjøpe smykket til henne, men at det ikke blir noe mer. Han blir avslørt før det går så langt. Eller er jeg kanskje littebittegranne naiv..?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:30   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at han er sjarmert og har onde hensikter, men det er for lettvint å si "du har rett, jeg har vært en idiot" med en gang han blir avslørt. Sorry, det holder bare ikke. Ingen happy ending der i mine øyne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:37   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror at han er sjarmert og har onde hensikter, men det er for lettvint å si "du har rett, jeg har vært en idiot" med en gang han blir avslørt. Sorry, det holder bare ikke. Ingen happy ending der i mine øyne.

Hva mener du? At han har vært utro, eller ikke?

I min tolkning har han jo vært utro i den forstand at han har hatt hensikten, men jeg tror også at han innser at han har blitt lurt av den unge sekretæren i det kona avslører ham. (For meg er det tydelig at hun ikke er direkte interessert i ham, bare gavene hun kan få av ham). Jeg tror heller ikke det er veldig happy ending der, selv om de tydeligvis har holdt sammen etterpå. Men det er jo også noe som er realistisk.

Gammel 22-12-11, 21:41   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

I min tolkning har han jo vært utro i den forstand at han har hatt hensikten, men jeg tror også at han innser at han har blitt lurt av den unge sekretæren i det kona avslører ham. (For meg er det tydelig at hun ikke er direkte interessert i ham, bare gavene hun kan få av ham). Jeg tror heller ikke det er veldig happy ending der, selv om de tydeligvis har holdt sammen etterpå. Men det er jo også noe som er realistisk.

Slik tolker jeg det også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:49   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utro og utro. Jeg tror ikke han har ligget med henne, men jeg tror nok fint hun kunne lurt ham til å gjøre det. Poenget mitt var mer at det virker rart at han innser feilen straks han blir konfrontert med den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:51   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Utro og utro. Jeg tror ikke han har ligget med henne, men jeg tror nok fint hun kunne lurt ham til å gjøre det. Poenget mitt var mer at det virker rart at han innser feilen straks han blir konfrontert med den.

Jeg syns det er rarere at han innrømmer den enn at han innser den.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:39   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Han som kjøper smykket..? Jeg tolker det som at hun rett og slett lurer ham til å kjøpe smykket til henne, men at det ikke blir noe mer. Han blir avslørt før det går så langt. Eller er jeg kanskje littebittegranne naiv..?

Blir de ikke skilt, da?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 21:42   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Blir de ikke skilt, da?

Jeg er ikke sikker..? Men det blir de jo i såfall fordi hun jo har blitt bedratt, om det så var til fordel for en gold-digger-sekretær som kun fikk et smykke..

Gammel 22-12-11, 22:01   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg synes den uklippede scenen med Bernie på skolen er morsom. Rektor sitter gravalvorlig over Bernie som i stilen sin skrev at hans juleønske er å se folks promp.

Hm? Snakker vi om samme film?

Jepp, den scenen finnes på ekstramaterialet på min DVD.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 22:25   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir de ikke skilt, da?

Nei?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.