Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det jeg som er urimelig? (Varsel ved fest hjemme)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 13:55   #18
Prøvende
Ingen skravlebøtte

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Er det jeg som er urimelig? (Varsel ved fest hjemme)

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Pga. slike holdninger håper jeg at jeg aldri befinner meg i en situasjon der jeg må leie igjen. Å leie ut til noen innebærer at en bolig blir en tomannsbolig, der gjensidig respekt er nøkkelen for å få det til å fungere bra. Så klart kan man ikke ha fest når man vil og hvor lenge man vil. Så klart må man dempe musikk, og vise hensyn. Joda, som utleier sitter man med trumfkortet, men utnytter man dette er man ikke stort bedre enn mange andre "vanskelige" beboere som er beskrevet i tråder her inne.

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Det er ikke riktig, hvis du leier ut en del av egen bolig har leietager de samme krav på ro som naboen, og ikke minst samme krav på respekt.
Tror vi begge skal være glad for at jeg aldri har vært leieboer hos deg, med den innstillingen kunne det blitt virkelig høylydt mens jeg leita etter et annet sted å bo, respekterer ikke du meg så respekterer ikke jeg deg, og jeg har stort stereoanlegg. ;P

Jeg har respekt for min leieboer, men jeg har også satt strenge krav til hvem jeg vil ha inn der, nettopp for å unngå problemer oss imellom.. Forholdet vårt fungerer utmerket, og det er en grunn til at jeg aldri i verden hadde tatt inn en familie

Og skal vi ha fest som vi tror blir støyete sier vi selvfølgelig fra på forhånd!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.