Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det jeg som er urimelig? (Varsel ved fest hjemme)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 13:51   #17
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg som er urimelig? (Varsel ved fest hjemme)

Opprinnelig lagt inn av Prøvende, her.

Altså, det er deres hus og de er hjemme. Kanskje var ikke festen planlagt. Jeg skjønner at dette er irriterende for deg, og det koster ikke mye å si fra at de skal ha fest, men ettersom det er du som leier er det likevel de som bestemmer i sitt hus.

Vi leier ut selv og en leieboer som hadde vært vanskelig på dette evt prøvd å fortelle meg når jeg kunne ha/ikke ha fest/besøk i mitt eget hus burde nok finne et mer passende familie å dele hus med.

Dersom du ellers er fornøyd med stedet du bor synes jeg ikke du burde gjøre noe stort nummer ut av dette annet enn å si fra tydelig en gang til, at du gjerne ønsker et varsel om planlagte fester.

Det er ikke riktig, hvis du leier ut en del av egen bolig har leietager de samme krav på ro som naboen, og ikke minst samme krav på respekt.
Tror vi begge skal være glad for at jeg aldri har vært leieboer hos deg, med den innstillingen kunne det blitt virkelig høylydt mens jeg leita etter et annet sted å bo, respekterer ikke du meg så respekterer ikke jeg deg, og jeg har stort stereoanlegg. ;P

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.