Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bør vi reise i begynnelsen av mai

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 23:42   #1
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Hvor bør vi reise i begynnelsen av mai

Vi skal ha to uker overlapp med ferie/permisjon i begynnelsen av mai og tenkte vi skulle reise avgårde og få litt kvalitetstid sammen og sol på kroppen. Når vi reiser vil eldste være drøyt 3 og yngste 11 måneder.

Vi har fått anbefalt Sunwing Resort Alcudia på Mallorca veldig stertk og hadde vel nesten booket, men jeg kjenner det er noe som stritter litt i meg. Vi var på bamseklubb på Lanzarote nå i november og selvom det var et veldig fint sted hadde vi en liten bismak i munnen. Savnet gode, autentiske restauranter, syntes det var litt småharry med øldrikkende og buffetspisende briter ved bassenget etc. Ungene er også for små til at kveldsunderholdning er noe stas, så vi satt på balkongen hver kveld og synes egentlig også denne dro ned opplevelsen litt.

3 åringen proklamerte at hun "elsket Lanzarote", men jeg tror det har like mye med at vi var sammen alle fire i fred og ro uten å måtte/skulle noe som helst.

Så, da ønsker jeg meg egentlig innspill fra dere. Er det andre steder vi kan dra tidlig i mai? Vi ønsker å bo i en leilighet nærme en barnevennlig strand og ha en noen gode restauranter i nærheten. Helst et stille og rolig sted hvor det er varmt så tidlig. Relativt kort flytur er også en fordel. Vi er ganske reisevante så charter er ikke et must. Vært mye i Frankrike, så ønsker noe annet. Noen forslag?

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.