Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bør vi reise i begynnelsen av mai

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-12, 10:09   #20
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bør vi reise i begynnelsen av mai

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Kjenner både Sardinia og Sicilia frister så mye mer enn både Kypros og Mallorca. Men det er jo litt gammelt snobberi som henger igjen i meg vil jeg tro. Ser charter ikke begynner før i slutten av mai, men går sikkert å sette sammen en grei pakke med fly og leilighet selv. Vanskelig dette her assa.

For reise til Sardinia bør dere fly til Cagliari, SAS hadde direkte rute i 2008, men ikke sist jeg sjekket. Leiebil er sterkt anbefalt. Og hus, rekkehus eller leilighet på www.initalia.dk, men også gode tilbud på hotell leiligheter på www.booking.com. Sør Sardinia er varmere enn nord, nærmere Afrika. . I Cagliari møtte vi tre Norske familier med småbarn på langtidsopphold.

Mallorca i Mai kan være bra. Min pappa er på 20 dagers sykkelferie på Mallorca april/mai. Det har han gjort 15 ganger. De er alltid brune, har kanskje klaget på været en gang. Min søster ferierte der i Mai 11 med to barn, de badet hver dag og var fornøyde. Min venninne reise med familie 5. juni i fjor, 14 dager på Sunving Alcudia, de hadde godt vær. Vi var på Mallorca 18. - 30. juli, hadde mye skyet og kaldt vær, helt unormalt for årstiden. Min søster var tilbake 12. - 26. september 11 og hadde det mye varmere på samme sted i juli. Jeg personlig synes Mallorca er veldig kjedelig på en regntung kald dag. Vi fikk sett mye av gamle byen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.