Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-12, 14:20   #10
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?

Minsten har todelt sett fra Polarn o pyret og fra Kappahl. I tillegg har han en annen overtrekksbukse. Og vindtett fleecejakke fra Polarn o pyret som vi bruker mye når det er tørt. Jeg kommer nok til å kjøpe en hel dress til han også, men har ikke bestemt meg for hvilken ennå. Kjøper brukt, så tilfeldighetene spiller inn på hva jeg kommer over. Foreløpig snuser jeg på Navigare og Reflex. Veldig lyst på Polarn der også. Tenker han skal ønske seg noe yttertøy til bursdagen sin, men da er det sommer, så det blir mer beregnet for høsten igjen. Vi bruker masse yttertøy sommerstid. Det er rått og kaldt her vi bor og slik somrene har vært er det nærmest høst hele sommeren. Med unntak av den som kommer, for da har jeg bestilt tørr varm sommer fra april til september...
Mellombror blir 9 og han skal få ønske seg todelt sett til bursdag i april. Snuser på HH der. Dvs, han har bukse, men den grønne jakka er så tøff... Lyst på den til minsten også, men vet ikke hvilke størrelser den fås i ennå, tror den er i små størrelser iallefall. Kunne tenkt meg softshellbukse til han også.
Storebror har masse turbukser om det blir behov. Jakke er jeg redd han trenger ny av. Håper vi finner noe i S som ingen andre herrer passer inn i på et restestativ i en sportsbutikk rett og slett...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.