Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alle årstider har sin sjarm, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 21:11   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Alle årstider har sin sjarm, eller?

Jeg liker vinteren, i SMÅ doser. Vinteren i Norge er etter min mening for lang og for kald. Når vi attpåtil ikke er garantert en lang og god sommer som kompensasjon blir det i perioder nesten mer enn jeg klarer takle.

Nå har jeg en sånn periode hvor jeg er så utrolig drittlei av å fryse (jada, jeg kler meg godt), drittlei snø og generellt drittlei det meste.

Jeg vet ikke om det faktum at jeg bodde 6 år i tropisk klima fra jeg var 6-12 (dvs. det jeg husker som min barndom) som farger mitt syn, jeg vet alt for godt hvordan det kan være. Jeg elsker varmen og forutsigbarheten ved å bo i et klima hvor man ikke må planlegge etter været og ikke trenger pakke seg inn i ørten lag for å gå utenfor døren.

Jeg vil nok heller bo i et tropisk klima og oppsøke vinter og skiføre i ferier enn omvendt. Men om enn så lenge er jeg stuck her i Norge, og jeg kjenner frustrasjonen øker for hvert år. (Det er derfor jeg landet på sykepleierstudiet, nemlig muligheten til å jobbe utenlands.)

Hvordan er ditt forhold til vinteren, eller årstidene generelt? Jeg er sikkert ikke alene om å være drittlei vinter i februar?

-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.