Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tvinges ut av legeyrket?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 18:13   #11
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvinges ut av legeyrket?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Nei, det er jo ikke slik i dag. Men jeg synes det kan bli slik

Det med manglende tilgjengelighet for funksjonshemmede kan vel være at legekontoret ligger i andre etasje uten heis osv.

Æsj, hadde vært interessant og sett en oversikt over hvor mange leger som praktiserer dagens reservasjonsrett.

Når det gjelder tilgjengelighet for funksjonshemmede så tenkte jeg kanskje at lokalene til de ulike legene kunne være årsaken, men mitt familiemedlem holder til i første etasje, og jeg kan ikke huske at lokalet ser ut til å ha fysiske begrensinger. Så dessuten at leger inne samme legekontor har ulik tilgjengelighet, men skjønner jo selvsagt at de kan ha ulik fysisk tilgjengelighet for hvert kontor.

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.