Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere som har vært i Frankrike, nær Paris

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-12, 18:30   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har vært i Frankrike, nær Paris

Ja, nå maser jeg igjen. Vi klarer ikke heelt å bestemme oss for hvor vi skal i sommer, og nå snakker eldste om at noen venninner av henne skal til Frankrike og bla. besøke Euro Disney i sommer. Det har vi jo i grunnen ønsket oss lenge, og Eiffeltårnet er også et ønsket reisemål både for meg og eldste.

Vi skal jo være på ferie i to uker, så det hadde vært kjekt med en liten leilighet. Jeg kikket litt på Novasol, og fikk opp noen alternativer, men da jeg valgte "ikke røyk" forsvant alle og EN stod igjen? Dessuten er jeg litt usikker på hvor alt er, jeg er jo ikke kjent der. Kan jo se litt på et kart da.

Tips? Er det et mareritt å dra på Euro Disney midt i fellesferien? Vi har ikke noe valg, det er akkurat da vi har ferie. Det blir nok enten Italia eller Frankrike, om vi ikke bare gir en lang bajs i all planlegging og kjører charter, men det vil jeg som sagt helst unngå. Har lenge drømt om Paris.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.