Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere som har vært i Frankrike, nær Paris

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-12, 18:46   #9
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har vært i Frankrike, nær Paris

Jeg tror at to uker i Paris krever et temmelig romslig feriebudsjett. Frankrike er er dyrt ferieland og storbyferier er generelt ganske tøft for pengeboka! Et par dager i Eurodisney og tre dager i Paris tror jeg holder lenge med såpass små barn som dere har. Skulle jeg vært der lenger, ville jeg prøvd å finne en leilighet på et sted med basseng et stykke utenfor Paris. Jeg er ikke kjent utenfor Paris, men tipper at det er en del leilighetshoteller i området rundt Eurodisney. Vi vurderte Paris i fjor sommer men da to parkdager, tre bydager og deretter tog til Nice og ei uke på Rivieraen.

Skal du være sikret veldig høye temperaturer, så tror jeg ikke at vestkysten av Frankrike er det optimale. Vi har venner som har ferier der og sammenlignet det med Danmarksferie. Sol, men kald vind og ikke spesielt høye badetemperaturer. Skal du ha minimum 30 grader så tror jeg at du må til Rivieraen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.