Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Her inne på FP kan det virke som om flertallet boikotter RyanAir og det skrives side opp og side ned om hvorfor det boikottes.
Men jeg regner med at det likevel er mange her inne som ikke boikotter. Hvorfor boikotter dere ikke til tross for "press" fra "alle andre"? Føler dere ikke noe press? Opplever dere press, men ignorer det? Opplever dere press, og har satt dere inn i saken, men velger å reise med RyanAir likevel?
Jeg reiser med RyanAir fordi de som regel er billigst. Og ikke bare billigst, men mye billigere. Og, jada, jeg sammenligner priser til jeg blir blå i ansiktet. Jeg har satt meg noe inn i debatten, men føler at jeg ikke er bekymret for flysikkerheten. Når det gjelder ev. dårlige arbeidsvilkår, så er det jo vanskelig for meg å vite hva som er reelt og hva som er propaganda, så jeg føler ikke at jeg på nåværende tidspunkt gidder å la lommeboka mi blø på grunn av dette. :innrømmer:
Jeg trenger ingen argumenter mot RyanAir, de har jeg lest nok av. Jeg er mer interessert i å finne ut om det er noen her inne som reiser med dem, og hvorfor?