Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Yttertøy på asfalt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 12:56   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Yttertøy på asfalt

Leser side opp og side ned her inne om skalltøy. Nå er snøen så og si borte, i helgen røyk det to bukser, en vinterbukse fra Reima, som var helt fin til snøen gikk, nå tror jeg noen har kjørt den gjennom kjøttkverna... og en skallbukse fra POP. Fryktelig irriterende. Men holder virkelig tøyet til barna deres nå? Veldig i tvil om hva jeg skal kjøpe inn til guttene nå. Mellomste har HH skallbukse, men tenkte det skulle være regnbukse i sommer da, så vet ikke om jeg tør bruke den nå... Eller bruke den og satse på å kjøpe en ny senere.... Hadde tenkt han skulle ønske seg skallbukse i bursdagsgave, men kjedelig om de ikke holder mer enn dette. Minsten skulle jo bruke skallsettet sitt gjennom våren i barnehagen, men hvor mange lapper må til da....
Jeg er ikke vant til slik slitasje fra guttene sin side, mellomste blir jo 9, men har aldri slitt ut klærne sine sånn. Og vi bruker utetøy gjennom sommeren også... Parkdressene er kanskje av litt i juli, om det er opphold...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.