Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-12, 13:18   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier

Vi skal feire rund dag i mai, og i den forbindelse skal tre generasjoner møtes i Oslo en helg. Jeg ønsker tips til en god restaurant som egner seg for barn på 5 og 9, samt voksne som foretrekker mat man kan kjenne igjen råvarene i. (Nei, det er ikke meg som er den voksne. )

Jeg tror i utgangspunktet at det meste av etnisk mat utgår. Fransk mat er godt innenfor rammene av det akseptable, og selvsagt norsk mat også. Ungene mine vet å oppføre seg på restaurant, og de vil bli utstyrt med iPader. Ikke er de kresne heller, så hvis det er et sted som i det hele tatt godkjenner barn, så er det nok ganske sikkert ok. Jeg er definitivt ikke ute etter et sted med lekekrok og ballonger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.