Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 10:50   #30
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sorry, det var ikke meningen å være ufin. Er det restauranten på grunnplanet du mener? Har de god mat altså? Jeg tenker sant og si på den som en sånn "skynd deg å spise på 20 minutter i pausen", og har aldri vurdert den som et alternativ til å spise skikkelig mat.

Men ungene mine får altså ikke "tumle" når vi er på restaurant.

Oi, oi - man har uttalt seg upresis.
Let me rephrase:
På Sanguine er det såpass stor plass rundt at barna kan ta seg en runde og se seg omkring i foajeen hvis de synes det blir lenge å sitte til bords. Med tumleplass mener jeg ikke at det er greit å løpe, hoie og skråle rundt, selvfølgelig. Det får heller ikke mine barn lov til.

Og så opprettholder jeg anbefalingen. Vi har spist der flere ganger og har aldri blitt skuffet.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.