Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Digre edderkopper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 12:01   #14
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Jeg ble også en gang tvunge til å tilbringe ca. 6 timer på do, fordi jeg visste at digre Eddis var et eller annet sted i resten av huset. Heldigvis satt den midt på veggen når mannen kom hjem. Og bare for å informere om størrelsen: Når den satt med bena rett ut, så hadde den IKKE plass i åpningen av et halvlitersglass. Derfor måtte han klemme av den litt bein, da passet den inn. :spy:

Uansett, det går an å ringe zoologisk fakultet på Blindern bare for å høre om edderkopper dør når man støvsuger dem. Har jeg hørt. (Ja, de gjør faktisk det).

Jeg vet veldig mye om arten "Stor Husedderkopp" (Tegeneria Atrica). Mye mer enn jeg ønsker. Fire år har jeg bodd med jævlene.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.